Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Vorige vrijdag, mijn werkgever wil via Teams een evaluatie doen. All good, maar mijn manager boekt dat altijd van 16u tot 17u, terwijl ik altijd rond 16u/16u30 naar huis ga. Bon, geen probleem, ik ben dan wat later begonnen. (had trouwens al de voorbije 3 evaluaties aangegeven dat dat voor mij niet goed uit kwam maar oké.)
Meeting Room geboekt op het werk, mijn agenda leeg gemaakt. 5 minuten voor die Teams call moet beginnen krijg ik een annulatie en een nieuw verzoek voor vandaag
Opnieuw van 16 tot 17 -_-
Dan vandaag weer same shit, 20 minuten voor die call een annulatie en een verzoek voor morgen. I'm sure dat hij wel zijn reden heeft om te cancelen maar echt frustrerend dat ik telkens speciaal later begin, waar ik zelf echt geen hol aan heb, om dan uiteindelijk gewoon langer op het werk te moeten zitten.
/rant
Meeting Room geboekt op het werk, mijn agenda leeg gemaakt. 5 minuten voor die Teams call moet beginnen krijg ik een annulatie en een nieuw verzoek voor vandaag
Opnieuw van 16 tot 17 -_-Dan vandaag weer same shit, 20 minuten voor die call een annulatie en een verzoek voor morgen. I'm sure dat hij wel zijn reden heeft om te cancelen maar echt frustrerend dat ik telkens speciaal later begin, waar ik zelf echt geen hol aan heb, om dan uiteindelijk gewoon langer op het werk te moeten zitten.
/rant

.