Goed even mijn verhaal... Sorry voor de ongetwijfeld lange tekst.
Ik ben al 14 jaar werkzaam bij de firma.. Veel meegemaakt en altijd goed in het team gelegen. Een sector waar veel geroddeld wordt en achterklap dagelijkse kost is... Zoals in veel sectoren vermoed ik.
Echter heb ik 3 jaar geleden iets serieus meegemaakt op mijn werk wat een zware impact op mij had. Mijn werkgever heeft mij compleet in de steek gelaten en dit heeft als gevolg gehad dat er bij mij persoonlijk toch iets gebroken was.
Ik ben altijd blijven werken ookal had ik het mentaal moeilijk om recht te krabbelen. Ik heb van mijn teamleider de vraag gekregen om tijdelijk (max 2 maanden) gekoppeld te worden aan een collega die volgens mijn baas ging vertrekken. Uit barmhartigheid om het team te helpen heb ik hierin toegestemd. Echter kwam ik te weten dat die collega helemaal niet ging vertrekken maar zij zo slecht was dat niemand met haar wou werken. Ik voelde mij dus lichtelijk verraden door mijn baas.
Ik heb het 18 maanden volgehouden met die collega tot ik er compleet onder door zat. Kort nadien heb ik een arbeidsongeval gehad waarbij ik ondertussen al 5 maanden thuis zit na voorlopig al 2 operaties te ondergaan.
Tijdens die 5 maanden heb ik niemand van mijn werk gehoord... Bazen die mij zelfs nog mailen om een probleem op te lossen terwijl ik al maanden in de lappenmand lig. Geen bemoedigende woorden of enig teken dat ik daar gemist wordt.
Vandaag kwam ik erachter dat mijn plekje in mijn team achter mijn rug verkocht werd... Omdat ik volgens mijn baas er te lang over doe om terug te keren na mijn ongeval. (ik moet nog een 3e keer geopereerd worden volgende maand). Uiteraard heb ik dat excuus via de telefoon mogen horen, hij is slim genoeg om zoiets niet op mail te zetten.
Dit kwam natuurlijk hard binnen na 14 jaar... Ik heb mezelf steeds achteruit geschoven voor de dienst en de collega's.. Tot je zelf in nood zit en er niemand naar u omkijkt.
Ach sorry voor het lange lezen.
Ik probeer het positief te bekijken en te denken dat het mss tijd wordt om mijn carrière een andere wending te geven.
Ik ben al 14 jaar werkzaam bij de firma.. Veel meegemaakt en altijd goed in het team gelegen. Een sector waar veel geroddeld wordt en achterklap dagelijkse kost is... Zoals in veel sectoren vermoed ik.
Echter heb ik 3 jaar geleden iets serieus meegemaakt op mijn werk wat een zware impact op mij had. Mijn werkgever heeft mij compleet in de steek gelaten en dit heeft als gevolg gehad dat er bij mij persoonlijk toch iets gebroken was.
Ik ben altijd blijven werken ookal had ik het mentaal moeilijk om recht te krabbelen. Ik heb van mijn teamleider de vraag gekregen om tijdelijk (max 2 maanden) gekoppeld te worden aan een collega die volgens mijn baas ging vertrekken. Uit barmhartigheid om het team te helpen heb ik hierin toegestemd. Echter kwam ik te weten dat die collega helemaal niet ging vertrekken maar zij zo slecht was dat niemand met haar wou werken. Ik voelde mij dus lichtelijk verraden door mijn baas.
Ik heb het 18 maanden volgehouden met die collega tot ik er compleet onder door zat. Kort nadien heb ik een arbeidsongeval gehad waarbij ik ondertussen al 5 maanden thuis zit na voorlopig al 2 operaties te ondergaan.
Tijdens die 5 maanden heb ik niemand van mijn werk gehoord... Bazen die mij zelfs nog mailen om een probleem op te lossen terwijl ik al maanden in de lappenmand lig. Geen bemoedigende woorden of enig teken dat ik daar gemist wordt.
Vandaag kwam ik erachter dat mijn plekje in mijn team achter mijn rug verkocht werd... Omdat ik volgens mijn baas er te lang over doe om terug te keren na mijn ongeval. (ik moet nog een 3e keer geopereerd worden volgende maand). Uiteraard heb ik dat excuus via de telefoon mogen horen, hij is slim genoeg om zoiets niet op mail te zetten.
Dit kwam natuurlijk hard binnen na 14 jaar... Ik heb mezelf steeds achteruit geschoven voor de dienst en de collega's.. Tot je zelf in nood zit en er niemand naar u omkijkt.
Ach sorry voor het lange lezen.
Ik probeer het positief te bekijken en te denken dat het mss tijd wordt om mijn carrière een andere wending te geven.

