Ik ben al 3 weken aan het zagen om een black friday pricing te krijgen zodat ik folders etc kan afspreken met alle klanten. Vorige week eindelijk rond geraakt, alle flyers ingevuld, orders opgehaald, afin, goed gewerkt.
Krijgen we vandaag een bericht dat we per 1 oktober alle prijzen met 10% gaan optrekken
En uiteraard is het mijn probleem om uit te leggen, ik had het maar moeten voorzien >.<
Krijgen we vandaag een bericht dat we per 1 oktober alle prijzen met 10% gaan optrekken
En uiteraard is het mijn probleem om uit te leggen, ik had het maar moeten voorzien >.<



Op een vorige job deden wij dat ook altijd, hand geven aan iedereen. Was raar om ineens ergens te komen waar dat niet standaard was.
