Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Kan hij niet zijn wachtwoord zichtbaar ipv verborgen zetten terwijl hij het ingeeft? Of copypasten? Misschien iemand met worstenvingers die gewoon niet kan typen zonder continu fouten te maken.
Nee, dat laat het systeem niet toe. Maar zelfs al heeft hij worstenvingers, op 3 uur tijd +- 20 keer uw wachtwoord fout intypen is toch wat zot. :unsure:

Nieuwe n+3 die te pas en te onpas privéfoto's met over the top fake smile in onze groeps-chat komt zetten (is niet de gewoonte hier). I DONT CARE, FUCK OFF gast! Wel mooi om te zien wie de gatlikkers zijn want die zitten die foto's steevast te liken.

Nee, dat laat het systeem niet toe. Maar zelfs al heeft hij worstenvingers, op 3 uur tijd +- 20 keer uw wachtwoord fout intypen is toch wat zot. :unsure:
Beste meneer Spast.

Hoewel onze regels doorgaans duidelijk zijn en weinig ruimte laten voor afwijkende maatregelen, maak ik voor u een uitzondering en heb ik volgend paswoord aangemaakt voor u.
Gelieve dit op een papiertje te noteren én dit papiertje met plakband (2 stukjes aub!) onderaan uw klavier vast te maken.
Het door mij gekozen paswoord is FUCK6666.

Vriendelijke groeten

Carrion.

Beste meneer Spast.

Hoewel onze regels doorgaans duidelijk zijn en weinig ruimte laten voor afwijkende maatregelen, maak ik voor u een uitzondering en heb ik volgend paswoord aangemaakt voor u.
Gelieve dit op een papiertje te noteren én dit papiertje met plakband (2 stukjes aub!) onderaan uw klavier vast te maken.
Het door mij gekozen paswoord is FUCK6666.

Vriendelijke groeten

Carrion.
Maar ze schrijven hun wachtwoorden op, dat maakt het net zo frustrerend. :unsure:

Blijkbaar staat er hier nog ene multifunctional printer op gans de plateau

Kostenbesparen oké, maar nu heb ik dus de keuze tussen terug aan men bureau wat te zitten koekeloeren ofwel wat ongemakkelijke geforceerde smalltalk met de new guy die aan het afdrukken is.
Maar alle brieven moeten wel voor xx uur klaar liggen hoor :wallbash:
Mijn default printer is PDF24 sinds corona. Ik print naar PDF, kan makkelijk nog annotaties doen of aanpassingen maken, gebruik een Python script om alle PDF'en te combineren per project, en dan gewoon alles in 1 keer daar de printer sturen. Alles komt er per pakje geniet uit en in volgorde.
Bijkomend bespaar ik hierdoor nog papier omdat alles recto verso geprint wordt, ipv soms veel individuele pagina's.

check voor verborgen camera
hqdefault.jpg

Stel u voor dat deze legende plots opduikt.

Collega's die complete digibeten zijn en een nieuwe werklaptop krijgen terwijl jij het ongeluk hebt diezelfde dag aanwezig te zijn en als IT-behulpzaam te boek te staan...

Volgende keer ga ik tickets laten maken en facturen :crazy:

Shift als Gemachtigd Opzichter, Donderdagse markt .

Ik zie +-20m van het zebrapad als enige een jonge gast fietsen, ik ga blok staan voor de weggebruikers om de voetgangers voorrang te verlenen.
Komt die tegen hoge snelheid op mij afgereden, en met piepende remmen stop hij naast mij, hij staat dan al te midden op de rijbaan.
Dan begint de zever.

JG: "WTF man, waarom doet gij mij stoppen, ik kon bijna niet remmen!"
IK: "U dient ten alle tijden te kunnen stoppen voor ELK obstakel."
Oudere Heer: "Vlieg wat minder hard met die fiets, het is hier max. 30km/u."
JG: "Gij moet zwijgen, oude kloot."
IK: "Wees eens wat vriendelijker vriend, het is voor iedereen warm."
JG: "Ik ben uw vriend niet, wie zijt gij trouwens?"
IK: "Gemachtigd Opzichter Stad Sint-Niklaas."
Jonge gast mag zijn weg verder zetten en kan het niet nalaten om nog wat te roepen.
Ik verhef mijn stem, luid genoeg om verderop de twee agenten te fiets hun aandacht te trekken, en zeg nogmaals "Ten allen tijden moet u kunnen stoppen."

De agenten waren niet geamuseerd met de jonge gast zijn tirade, en hebben hem dit voor langere afstand aan zijn verstand gebracht.

Shift als Gemachtigd Opzichter, Donderdagse markt .

Ik zie +-20m van het zebrapad als enige een jonge gast fietsen, ik ga blok staan voor de weggebruikers om de voetgangers voorrang te verlenen.
Komt die tegen hoge snelheid op mij afgereden, en met piepende remmen stop hij naast mij, hij staat dan al te midden op de rijbaan.
Dan begint de zever.

JG: "WTF man, waarom doet gij mij stoppen, ik kon bijna niet remmen!"
IK: "U dient ten alle tijden te kunnen stoppen voor ELK obstakel."
Oudere Heer: "Vlieg wat minder hard met die fiets, het is hier max. 30km/u."
JG: "Gij moet zwijgen, oude kloot."
IK: "Wees eens wat vriendelijker vriend, het is voor iedereen warm."
JG: "Ik ben uw vriend niet, wie zijt gij trouwens?"
IK: "Gemachtigd Opzichter Stad Sint-Niklaas."
Jonge gast mag zijn weg verder zetten en kan het niet nalaten om nog wat te roepen.
Ik verhef mijn stem, luid genoeg om verderop de twee agenten te fiets hun aandacht te trekken, en zeg nogmaals "Ten allen tijden moet u kunnen stoppen."

De agenten waren niet geamuseerd met de jonge gast zijn tirade, en hebben hem dit voor langere afstand aan zijn verstand gebracht.
wildvreemden die u met "vriend" aanspreken, ik moet het toch ook niet hebben zene.

Terug
Bovenaan