BonIver
Well-known member
Je kan misschien de dt-regels eens studeren in uw vrije tijd?Zo in de vakantiemaanden merk ik dat ik eigenlijk te weinig te doen heb om enthousiast te blijven.
Ben bewust van job verandert om minder te werken en meer tijd voor mijn gezin te hebben, en dat is ook echt wel beter. Maar mijn werk krijg ik zo in deze periode op een tweetal uurtjes per dag gedaan en dan zit ik hier wat . Tijdens de gewone maanden is dit natuurlijk beter maar nu sinds 15 juli is het hier echt wel een traag kabbelend beekje geworden. Bore-out here I come...![]()


