Nieuwe dag, nieuwe ergernis
Naar aanleiding van vertrek van een collega een nieuwe taak erbij gekregen in het takenpakket.
Maandag zeg ik nog "ik had toch graag eens samen gezeten met de collega die dit al doet om te weten welke accenten zij legt want theorie - praktijk is nie altijd hetzelfde bij ons"
- Dat is in dit geval niet nodig, ge krijgt toegang tot de sharepoint, daar staan standaard documenten en de hele instructies, lees daar maar en begin op uw gemak
Zo gezegd, zo gedaan. Maandag een ganse dag mee bezig geweest
Gisteren was die collega er dan wel, krijg meteen een mail "Seg Silence, ik zie dat ge al die documenten een foutieve naam hebt gegeven, let daar in het vervolg mee op want zo is het enorm onoverzichtelijk aan het worden"

In die instructie staat duidelijk "documenten die binnen komen geeft ge een nieuwe naam met YY_MM_DD" (de datum dat het binnenkomt)
AAAH NEENEE wij doen dat anders. (WTF) Wij geven dat een datum als het buiten gaat en behandeld is. Dus als dat binnenkomt laat ik die document naam nie beginnen met de datum, anders moet ik die allemaal aanpassen als het buiten gaat
En als ge gene datum zet moet ge de document naam toch ook aanpassen ? of vergis ik mij
Doodse stilte