Eigenlijk geen ergernis, maar aangezien de meesten hier de verhalen over mijn manager met belangstelling volgen..hierbij een vervolg van schrale verhalen.
Ik zal de manager haar karakter eens omschrijven: golddigger (en ze geeft het ook toe), madam dat altijd en overal met haar louis Vuilton rondloopt enzo. Alles wat maar in de buurt komt van "normaal"/arbeider... Lacht ze eigenlijk uit en ze laat merken dat het te min is voor haar.
Is ze vorige week in panne gevallen met haar bedrijfswagen. Hupsa, krijgt ze van de werkgever een vervangwagen. Gaat ze die halen en zegt ze "alé ik heb nu model wagen x..nu niet de mooiste auto maar kom"
Collega "hahaha lol, dat is de vorige wagen van een collega geweest die nu weg is. Die gast heeft toen letterlijk in die auto op de bestuurdersstoel gekakt. Blijkbaar was dat ene die altijd en overal scheetjes moest laten..en hij was onderweg en had wat buikpijn. Om wa druk van de ketel te laten dacht hij een scheetje te laten..ma blijkbaar is daar zoveel meer uit gekomen"

En meerdere collega's hebben dat verhaal bevestigd. De kop van mn manager toen