Herkenbaar. De klant hier komt net af met een totaal onleesbaar A4-tje "Ja, we gaan de tuin dan dus toch al doen, we hebben de verlichting enzo zelf al besteld, hier is't planneke al voor de bekabeling" dus ik zeg dat ik dan wel aan mijn baas dat plan op groter formaat zal vragen want dit is niet leesbaar. "Oh, maar ik denk niet dat hij dat al heeft...."Klant waarover ik hier wss al geschreven heb die mij mailde vorige week vrijdag: "het probleem is opgelost dus we verwachten u maandag 13/6 om af te werken".
Denken die nu echt dat wij hier zitten te wachten tot zij sturen? Het zal wss pas voor na het bouwverlof zijn![]()
Soit, baas kwam net toe dus ik laat hem ff die conversatie overnemen. Wat blijkt? Klant heeft zelf alles geregeld met en besteld bij ons vast lichtstudiebureau, verwacht dat we dat nu gaan uitvoeren aan de, nooit aanvaardde want buitenaanleg ging voor later zijn, offerteprijs van seffes 2 jaar geleden(minus de kost vd verlichting, natuurlijk) en de tuinman start over 2 weken dus dan kunnen we dat gelijk dan want dat sluit toch mooi aan bij de periode dat wij hier ingepland stonden .
Ongelooflijk toch?