10.000 reply alls met de vraag geen reply all te gebruiken incoming.... en terug een reply to all momentje met alle 78000 employees worldwide![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10.000 reply alls met de vraag geen reply all te gebruiken incoming.... en terug een reply to all momentje met alle 78000 employees worldwide![]()
Stuur snel een reply all terug om te zeggen dat hij reply all gedaan heeft... en terug een reply to all momentje met alle 78000 employees worldwide![]()

10.000 reply alls met de vraag geen reply all te gebruiken incoming.
Stuur snel een reply all terug om te zeggen dat hij reply all gedaan heeft![]()
Sudoku met een paplepel, rekent dat wat makkelijker? Of was seppuku ook verkeerd geklasseerd?Kan erger, ik moest iets zoeken voor een bepaald pand in Antwerpen, stond het geklasseerd in "Oost Vlaanderen", en dan in de bestandsnaam "Antwperen".
De archivaris in mij pleegde sudoku met een houten paplepel (en ik ben niet eens archivaris).
Oja, en een hele boel memes erbij ...
waaronder
http://www.quickmeme.com/img/ea/ea587cc72b6d0ad8c92c30dceb97a0a0f9b9c713e679932007d151c7267c534d.jpg
![]()
![]()
Is mailen met een alias (of nieuw specifiek) e-mailadres waarop een auto-forward zit geen optie?Anderzijds mogen sommige anderen wel eens vàker reply all gebruiken. Vooral in mijn privé-leven bij aannemers mogen ze dat dringend eens leren. Ik zet altijd mijn vrouw in CC en vaak ook de architect. Als er 1/10 aannemers reply all gebruikt zal het veel zijn. En dan mag je nog eens alles beginnen forwarden.

Het was lang geleden maar ik heb het nog eens helemaal verneukt vandaag. Benieuwd wat dat gaat geven.![]()

Niet als er externen in CC staan, of je moet duuzend aliasen gaan maken en telkens heel juist kiezen dewelke je nu moet hebben.Is mailen met een alias (of nieuw specifiek) e-mailadres waarop een auto-forward zit geen optie?

Hoe sommige mensen zich zoveel onnodig werk aandoen, ik zal het nooit snappen.
Dat is enkel en alleen om minder te moeten werken dat mensen zulke dingen doen. Want in uwen auto stappen, wat lanterfanten en zeveren zonder nut dat is wat tijd 'gewerkt'. Dus ge kan zeggen hoe druk ge het hebt zonder iets nuttigs te hebben gedaan.Die van mij had een lek op haar werk. Syndicus van daar was komen kijken.
Mja ge ziet niks van binnen buiten dat het lekt. Hij was ook best kortaf tegen haar ook. Hij is oa onder het lek gaan staan om dan tot de muur te stappen.
"Dan kan ik aan de dakwerker doorgeven waar het zit ongeveer"
De hoeveelheid verspilde tijd om in uwe auto te stappen, 20 minuten te rijden daar niks nuttig te doen en dan 20 minuten terug te rijden is onvoorstelbaar.
Dat is 0.0 meerwaarde voor die dakwerker, die toch sowieso moet komen en dan zelf op dat moment wel zal zien waar dat lek zit.
Dus ipv een kort mailtje te sturen van 1 minuut zijt ge meer dan een uur kwijt.
Dan zei em nog tegen mijn vriendin voor em vertrok dat em niks kon doen tot hij een officieel mailtje had.
Hij zegt zijn mailadres en ze kende zijn naam omdat hij vroeger syndicus was bij ons, ze vroeg of hij mij niet kende en ineens sloeg heel zijn humeur om en was em de vriendelijkheid zelve
Hoe sommige mensen zich zoveel onnodig werk aandoen, ik zal het nooit snappen.
Wil ik later op de namiddag vertrekken naar huis, zegt de baas: Hela ge moet een uur inhalen of langer blijven, want we hebben daarstraks een uur extra middagpauze genomen!