Renegadexxripxx
Well-known member
Hij had misschien in zijn gedachten dat jij ondertussen al eens op die werf bent geweest en dat had verplaatst.De baas belt mij om te vragen of ik toevallig weet waar X ligt wat bij klant Y op de werf was klaargezet door hem.
Dus ik vraag expliciet of hij mij nu echt belt om te vragen waar iets wat hij heeft geleverd ligt op een locatie waar ik nog nooit ben geweest.... toen werd het stil aan de overkant.
Allez ja, ik ben intussen al wel gewoon dat hij mij bij het minste scheetje belt zodat ik een oplossing voor zijn shit kan uitwerken maar dit slaat nu toch wel alles
Terwijl hij zich nu realiseert dat die items vleugeltjes hebben gekregen
.Ik start eerst met gewoon te filteren op basis van wie de mail komt. Meestal, ook al sta je 100'en mails achter, kom je die dan wel vlot tegen. In ieder geval een pak vlotter dan als je begint met zoekfunctiesVraag per mail: ik mis een mail van jou met bestand "123"
Antwoord: verstuurd 24/5 om 9u15.
Ah ja, dank u.
Volgende vraag per mail: bestand "345" mis ik ook
Antwoord: verstuurd 25/5 om 10u30
Ah ja, dank u. Ik sta enkele honderden mails achter en zo is het makkelijker zoeken.
De bestandnummers staan in de mail en in de subjectline!....nog nooit gehoord van een zoekfunctie?
.Idem, zo doe ik het als ambtenaar zelfs.Verlofuren oppakken, of de uren compenseren voor/na. Moeilijker moet het niet zijn.
De "horror"

)