Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gaat een put maken en het erin steken.Jep werken wij al mee samen.
Maar goed , mn baas heeft al een masterplan bedacht. En nee ik ga het hier niet zeggen. Want volgens sommigen trekken wij slecht volk aan en verdienen we het allemaal zelf de mizerie die door mn baas werd veroorzaakt.
Dus ik ga de discussie niet meer op gang trekken. Die kans is verkeken.![]()
Als ik mij niet vergis zijt gij dan toch een van die zonen he?Waarschijnlijk word nonkel andre zijn vijver gedempt, word een mooi bouwgrondje
Volgens mij werken wij bij exact hetzelfde soort firma, de zonen van van as maar dan int echt.

Gisteren hier ook nog een goeie, ik had de late en was rond 17:30 aan het eten. Krijg ik ineens op FB messenger een bericht van een van de medewerkers van het bedrijf: Hey Carrion, ja ik had u net via Slack gestuurd maar je antwoordde niet meteen, <insert vraag>Weeral mijn collega die mijn pauze niet respecteert. Ik zit te eten, komt die met werk bij mij zagen
Ik heb er mij nog voor moeten recht stellen ook
Wel ne kleine glimlach: daarnet vroeg ze "Wilt gij xxx doen?" en ik heb gewoon geantwoord "gij kunt da ook"Het was er uit voor ik het door had.

Oooh nee.Dus ik ga de discussie niet meer op gang trekken. Die kans is verkeken.![]()
Tgoh, dit voelt toch een beetje als net Avengers Infinity War gezien te hebben om dan te horen dan Avengers Endgame gecancelled wordt.Oooh nee.
Arme wij. Wat wou ik het plan graag horen.
Wat een gemis in mn leven.
Gij doet precies alsof iedereen hier staat te popelen om uw onzin te aanbidden.

Don’t give him that much creditTgoh, dit voelt toch een beetje als net Avengers Infinity War gezien te hebben om dan te horen dan Avengers Endgame gecancelled wordt.![]()

>1600 EUR/mnd da's al zeker de moeite. Da's 't netto loon voor sommige mensen.We zijn enkele dagen verwijderd van een groot event...nog super veel werk. Wij zorgen dat alles in goede banen loopt.
Voor onze verkopers is er vandaag een hele dag opleiding over bepaalde apparatuur dat zij moeten verkopen. Mega technische zaken.
Manager (marketing) be like "Awel, kga daar ook eens naartoe gaan. Wie weet heb ik dan een contactpersoon om privé, voor mijn bouw, goedkoop aan die apparatuur te raken"
Euhw...en uw werk dan?
Gisteren zelfs ne verkoper tegen mij "Wa gaat doe daar doen? Gratis dagje verlof komen nemen bij ons? Die moet niet eens op die opleiding zijn"
**Gesprek van enkele weken geleden**
Ze gaat als single bouwen en leent 100% voor haar woning. "Ja, kheb nog opt laatste nippertje een lening gevonden...kga 16xx€/mnd betalen. Kga tot mijn 72ste moeten afbetalen"
- "Das wel een fors bedrag als single persoon éh...er mag dan echt niks fout lopen hé...en vergeet niet dat uw pensioen een pak lager is dan uw huidig loon eh"
"Jaaa..maar ik reken er op dat mijn ouders binnen enkele jaren gaan overlijden en dan heb ik wel een erfenis eh"![]()
**Gisteren**
Manager "Alé ze beginnen deze maand nog met de bouw"
ik "Jama, ge hebt een voorstel van de bank gekregen voor uw lening..maar ge hebt die nog niet getekend?"
Manager "Nee, ik had volgens de bankbediende 2 maand om het te tekenen"
ik "En gij gaat dan toch al met de bouw beginnen? En wat als het voorstel door het hoofdkantoor niet aanvaard wordt?"
Manager "Maneeeee, da gaat ni gebeuren"
Nog nooit gehoord dat ge tussen een voorstel en het effectief ondertekenen van de lening 2 maand hebt. Bij ons was het maximaal 2 weken.
En die leeft echt op haar roze wolk. Ze kleurt op het werk altijd buiten de lijntjes en het begint het hoger management echt op te vallen.
Benieuwd wanneer ze haar gaan buitensmijten.. Zou hare kop dan nekeer willen zien..

Die geeft openlijk toe hoeveel ze verdient. iets meer dan 3000€ netto (+reeks voordelen) en ze krijgt 600€ alimentatie van haar ex...en die alimentatie wordt blijkbaar als inkomen gezien door haar bank. Alleen...die wordt maar uitbetaald tot het kind stopt met studeren...en die haar kind zit nu in het 6de middelbaar.>1600 EUR/mnd da's al zeker de moeite. Da's 't netto loon voor sommige mensen.
Nuja, ze zal dan goed verdienen natuurlijk, but still ... de rentevoeten schieten door het dak tegenwoordig, dus no way dat die dingen 2mnd geldig zijn!
Ik heb een tijdje terug (begin dit jaar) nog een deel van m'n lening afgekort & heb ook gevraagd het resterende gedeelte te herzien (dus herschrijven). Dacht een lagere rentevoet te hebben o.a. wegens kortere looptijd.
Ja tarara, was dat even gene waar ->
[Bank] Hier offerte
[Ikke] Kan da ni lager, da's toch redelijk hoog nog
[Bank] 'Bij herzieningen krijg je altijd hogere rentevoet aangeboden dan een nieuwe lening mr'
[Ikke] Euuuuh, jah ... fine, zullen zien of het beter uit komt
[Bank] Madam die dat doet is in verlof voor enkele weken mr, kan enkel 'voorstel' doorgeven
2w later
[Ikke] En is't tush in orde?
[Bank] Nee mr, aanbod vervallen, hier nieuwe offerte ... ... ('t was ondertussen een hoger cijfer op 20j dan m'n huidig cijfer op 25)
[Ikke] Laat maar, gewoon m'n bedrag afkorten is goe genoeg
So euuuuh ... 2 mnd? No Way!
Alsook ... betalen tot uw 72e? OH ... MY ... LORD!
'k Zou er effe ni goe van komen als ik een schuld van >1600 EUR/mnd in m'n nek gekletst krijg tot dik in m'n pensioen jaren.
Eigenlijk idem het feit dat ze al rekent op geld van haar ouders.![]()
"Maar dan is er ook geen kinderlast meer neem ik aanik "Dus...zonder die alimentatie zou ge op dit moment op -200€ staan?...en als ge de lening hebt lopen en GEEN alimentatie hebt..dan staat ge op min 500-600/maand?"
Zij "Ahja...zo had ik het nog ni gezien"
. Is imo toch een grote hap uit het budget. Ik noem geen namen. Het is anoniem mn hart luchten zoals zovelen hier doenHeel het privé-leven van uw overste op het internet uit de doeken gaan doen - ook al tijdens de kantooruren, overigens - is natuurlijk ook geen voorbeeld van professionaliteit natuurlijk. Iets van een splinter en een balk.
.In het verleden al meermaals gebleken dat de Gumball zich nogal graag moeit met privéleven van zijn collega's/familie zeker op financieel vlak. Je zou maar eens de verwarming nog laten aanstaan na januari of een ontbijt van meer dan 65 cent per dag eten..Heel het privé-leven van uw overste op het internet uit de doeken gaan doen - ook al tijdens de kantooruren, overigens - is natuurlijk ook geen voorbeeld van professionaliteit natuurlijk. Iets van een splinter en een balk.

Als collega's dag in, dag uit zeveren over hun privé gedurende de werkuren ja, dan mag ik mijn hart luchten.In het verleden al meermaals gebleken dat de Gumball zich nogal graag moeit met privéleven van zijn collega's/familie zeker op financieel vlak. Je zou maar eens de verwarming nog laten aanstaan na januari of een ontbijt van meer dan 65 cent per dag eten..![]()
Ik eet in feite nooit ontbijt, so I'm good.In het verleden al meermaals gebleken dat de Gumball zich nogal graag moeit met privéleven van zijn collega's/familie zeker op financieel vlak. Je zou maar eens de verwarming nog laten aanstaan na januari of een ontbijt van meer dan 65 cent per dag eten..![]()

Hold my beer: In den Aldi hebde nog 12 potjes yoghurt aan 2€xx. Kunt dus zelfs 2 potjes eten als ge ne grote honger hebtIk eet in feite nooit ontbijt, so I'm good.
Maar voor 65 cent heb je zelfs geen Danio'tje meer, dus daar ga je tegenwoordig niet ver mee springen.