Mulan
Well-known member
Op mijn gezondheid inloggen --> tabblad werk en gezondheid en dan 'wie is mijn arbeidsarts'
Daar had ik nog nooit van gehoord! Top! Bedankt voor de info!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op mijn gezondheid inloggen --> tabblad werk en gezondheid en dan 'wie is mijn arbeidsarts'
Daar had ik nog nooit van gehoord! Top! Bedankt voor de info!- inclusief al je premies (zoals vakantiegeld)Er is nu eenmaal een drempel waar je over moet in brutoloon vanwege de loonbonus. Eenmaal je boven de 2700 zit zal je terug meer overhouden bij een stijging.
€600 is ook niet niets en geeft je een beter uitgangspunt bii een volgende promotie of jobhop.
Vergeet ook bv de index niet, per 2% stijging heb je met €600 meer al €12 die je extra uitloopt. Dat tikt ook wel aan in de loop der jaren, zeker in jaren zoals 2021 en 2022.
Wat zijn hun argumenten hiervoor?Allez nog eens een stakingsaanzegging. Ik krijg er hoe langer hoe meer een Renault Vilvoorde gevoel bij.
Vakbonden zijn precies voeling met realiteit nogal kwijt; deeltijds werken met volledig behoud van loon.
En extra verlofdagen. Want 70 is niet genoeg.
“Work/life balans”Wat zijn hun argumenten hiervoor?
enne ? was ze op tijd ?Nieuw hoofdstuk op het werk.
Kleine opfrissing: manager die denkt dat werk een kermis is waar ge binnen- en buiten gaat wanneef ge wilt en altijd en overal te laat kunt zijn. Niemand weet wat ze eigenlijk doet en ze heeft een zeer povere kennis van zaken. Gisteren was ze niet aanwezig en mn collega is naar de Algemeen Directeur gestapt en gezegd dat het welletjes was. Dat ze als manager totaal geen leiderschap toont, altijd te laat komt,...
Vandaag moest ze naar ne klant (toevallig kameraad van mij)..was ze 30min te laat op afspraak.
Ze kan ook zelf nooit beslissingen nemen ed. Komt intern 1u te laat op meetings met de directie ed.
Mn collega wil sebiet een algemene meeting organiseren om alles op een rijtje te zetten incl ne "seg manager, ge moogt ook eens op tijd komen. Ge haalt de reputatie van ons bedrijf en de afdeling naar beneden. En het werk dat we leveren is ondermaats door een gebrek aan leiderschap"
Ben benieuwd hoe da gaat aflopen... Meeting is om 13u...manager is er nog steeds niet..
Ok. Maar je moet toch niet voltijds betaald worden om deeltijds te gaan werken. Is dat niet wat vreemd vanuit het standpunt van een werkgever? Wat met de mensen die effectief voltijds werken, die krijgen dan verbeterde voorwaarden?“Work/life balans”
Daarom ook dat ze er niet in mee willen gaan hèOk. Maar je moet toch niet voltijds betaald worden om deeltijds te gaan werken. Is dat niet wat vreemd vanuit het standpunt van een werkgever? Wat met de mensen die effectief voltijds werken, die krijgen dan verbeterde voorwaarden?
Serieus kostelijk grapje voor de werkgever.

Afhankelijk van de sector lukt het soms wel als je beweert ander werk te hebben na je opzeg en bij de vraag “welke firma” heel vaag blijft (en insinueert dat je bij een directe concurrent gaat werken). Dan hoef je soms niet meer te gaan.Bestaat er eigenlijk geen mogelijkheid om te stoppen zonder opzeg? De baas is op de hoogte van de situatie, net als de vakbond. Ik wil gewoon niet meer gaan maandag, of het is om te zeggen dat ik niet meer ga. Dat ik een bepaalde tijd geschorst wordt bij de rva zal me aan mijn reet roesten, maar blijkbaar moet je dan ook een vergoeding betalen aan je werkgever. Gezien de situatie lijkt er me toch ergens wel iets te zijn dat in mijn voordeel speelt? Of is de wet echt zo vreselijk slecht dat het slachtoffer nog eens dubbel mag afzien?
Pb.Bestaat er eigenlijk geen mogelijkheid om te stoppen zonder opzeg? De baas is op de hoogte van de situatie, net als de vakbond. Ik wil gewoon niet meer gaan maandag, of het is om te zeggen dat ik niet meer ga. Dat ik een bepaalde tijd geschorst wordt bij de rva zal me aan mijn reet roesten, maar blijkbaar moet je dan ook een vergoeding betalen aan je werkgever. Gezien de situatie lijkt er me toch ergens wel iets te zijn dat in mijn voordeel speelt? Of is de wet echt zo vreselijk slecht dat het slachtoffer nog eens dubbel mag afzien?
Mja, bij ons zal dat niet lukken. Ik moet er weg, nu. Als ik een maand geen inkomen krijg en pas daarna dopgeld of nieuw werk heb, interesseert me niet meer, maar een boete betalen om opzeg niet te doen interesseert me des te meer.Afhankelijk van de sector lukt het soms wel als je beweert ander werk te hebben na je opzeg en bij de vraag “welke firma” heel vaag blijft (en insinueert dat je bij een directe concurrent gaat werken). Dan hoef je soms niet meer te gaan.
Na al je verhalen krijg ik meer en meer de indruk dat er wel eens een zware alcoholverslaving achter zou kunnen zitten waardoor ze gewoon niet meer professioneel kan functioneren?Nieuw hoofdstuk op het werk.
Kleine opfrissing: manager die denkt dat werk een kermis is waar ge binnen- en buiten gaat wanneef ge wilt en altijd en overal te laat kunt zijn. Niemand weet wat ze eigenlijk doet en ze heeft een zeer povere kennis van zaken. Gisteren was ze niet aanwezig en mn collega is naar de Algemeen Directeur gestapt en gezegd dat het welletjes was. Dat ze als manager totaal geen leiderschap toont, altijd te laat komt,...
Vandaag moest ze naar ne klant (toevallig kameraad van mij)..was ze 30min te laat op afspraak.
Ze kan ook zelf nooit beslissingen nemen ed. Komt intern 1u te laat op meetings met de directie ed.
Mn collega wil sebiet een algemene meeting organiseren om alles op een rijtje te zetten incl ne "seg manager, ge moogt ook eens op tijd komen. Ge haalt de reputatie van ons bedrijf en de afdeling naar beneden. En het werk dat we leveren is ondermaats door een gebrek aan leiderschap"
Ben benieuwd hoe da gaat aflopen... Meeting is om 13u...manager is er nog steeds niet..
Je kan in uw ontslagbrief vragen of ze akkoord gaan zonder opzeg.Bestaat er eigenlijk geen mogelijkheid om te stoppen zonder opzeg? De baas is op de hoogte van de situatie, net als de vakbond. Ik wil gewoon niet meer gaan maandag, of het is om te zeggen dat ik niet meer ga. Dat ik een bepaalde tijd geschorst wordt bij de rva zal me aan mijn reet roesten, maar blijkbaar moet je dan ook een vergoeding betalen aan je werkgever. Gezien de situatie lijkt er me toch ergens wel iets te zijn dat in mijn voordeel speelt? Of is de wet echt zo vreselijk slecht dat het slachtoffer nog eens dubbel mag afzien?
Kom ik het toevallig wel niet tegen zeker...Het management van andere diensten dat gaat zeggen hoe wij ons werk moeten doen. Inclusief de eigenaar die vindt dat we marketing moeten doen op TikTok, omdat zijn dochter dat een goed idee vond.
Product dat wij verkopen: Woningen
Doelgroep Tiktok: Pubers
Ooit al een puber woningen zien kopen? Ik niet
Naar de dokter gaan en heel het verhaal doen. Dan ga je direct een maand krijgen en je vraagt via de arbeidsgeneesheer medisch ontslag. Dan kun je stempelen.Mja, bij ons zal dat niet lukken. Ik moet er weg, nu. Als ik een maand geen inkomen krijg en pas daarna dopgeld of nieuw werk heb, interesseert me niet meer, maar een boete betalen om opzeg niet te doen interesseert me des te meer.