Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je ook kan doen is een gesprek aanvragen met hem en uw manager/leidinggevende samen, met HR in cc.
Dat is ook een signaal naar hem toe
Ja. Verder best klacht indienen..verwacht geen wonderen, maar zonder klacht ben je slechter af.Mijn vriendin en haar neef dachten van een dictafoon mee te nemen. Maar is dat dan rechtsgeldig?
Je moet hem niet nog meer problemen geven.Ik weet dat het makkelijk praten is vanachter mijn scherm, maar kan je hem in zijn privé niet intimideren?
Kassei door zijn raam ofzo.
Lost msschn niet jouw probleem op, maar zulke types moeten gewoon een ferm pak slaag krijgen.
Enkel doen met bewijzen... zodat het niet in uw gezicht ontploft...
Het is inderdaad jouw manager die het probleem is.
Wat ik zou doen indien één van mijn medewerkers over een collega komt klagen? Jullie samen bij mij roepen, met de personeelsdirecteur erbij , om aan te geven dat dit moet stoppen.
En daar wordt een verslag van gemaakt dat jullie beiden moeten ondertekenen.
Eventueel de zwijgzame getuige eens apart aanspreken, om een idee te krijgen hoe de vork aan de steel zit.
Op 't ogenblik dat er duidelijkheid is, dat die kerel dingen saboteert of bewust agressie gebruikt? C4.
Iemand die in the heat of the moment tegen iemand roept of zelf een slag geeft, die geef je nog een tweede kans. Maar iemand die zoiets als strategie aanwendt. Buiten.
Wat ik zou doen in jouw geval: bij de volgende sabotage naar je verantwoordelijke gaan. En dat systematisch doen. Op voorwaarde dat je dat kan bewijzen. En een dictafoon lijkt me ook wel een goed plan.
En verder eens met @vishnusixclix : laat je niet uitlokken tot die slechte adviezen.
Nogmaals, indien bij iemand in de situatie van @Remake de stoppen doorslaan, krijgt die misschien nog een tweede kans na een schorsing.Fysieke agressie en een tweede kans? Dat is in onze safety critical sector gewoon ontslag vanwege gross negligence.
Ik vind het echt schrijnend wat @Remake hier moet doorstaan en ik hoop van harte dat je er niet onderdoor gaat. Je merkt hier ook wel dat het gedrag van dat stuk uitschot niet door de Beugel kan, hopelijk steekt dat al een hart onder de riem!
Enkel als je kan bewijzen dat er fysieke agressie was. Obv een losse bewering gaan ze echt geen ontslag kunnen geven.Fysieke agressie en een tweede kans? Dat is in onze safety critical sector gewoon ontslag vanwege gross misconduct.
Ik had in dit geval gewoon per direct klacht ingediend bij de politie, en daarna de werkgever hiervan op de hoogte gebracht. Dit zou dan toch een duidelijk signaal moeten zijn dat je niet pikt wat er gebeurt.mij al 1x fysiek aangevallen
Bon, wat zouden jullie doen?

En in realiteit gebeurt dit dan:Ga naar een dokter en laat u thuis zetten wegens depressie ofzo aangezien ge zegt da je het zo ook geen week meer kan uithouden. Dan zit je toch enkele weken gerust en zullen ze bij hr ook wel zien dat er iets niet klopt bij je dienst en zullen ze misschien wel actie ondernemen want het laatste da ze willen is dat er nog meer uitvallen door die keren en dat ze nieuw volk zouden moeten zoeken.
Enkel als je kan bewijzen dat er fysieke agressie was. Obv een losse bewering gaan ze echt geen ontslag kunnen geven.
Het bedte is denk ik idd een klacht neerleggen (preventie-adviseur/HR/sociale inspectie, …), maar dan moet je idd best bewijzen kunnen aanbrengen. Anders is het toch maar woord tegen woord.
Ja goed, maar dan moet de persoon die een klacht indient alsnog een vorm van bewijs hebben, anders sta je a priori al maar redelijk zwak met je klacht. Genoeg functies gebeuren per 2 of in kleine groepjes en dan is het net moeilijk om bewijs aan te leveren.Wij staan onder toezicht van een buitenlandse regulator en een Europees veiligheidsagentschap. Als er een rapport wordt ingediend van fysieke agressie komt daar een complete audit van en worden de mensen in kwestie sowieso op non-actief gezet tot dat incident geheel is uitgespit.
Dat laatste klopt toch ook? Je kan moelijk verwachten van je werkgever dat hij hier eindeloos geduld mee heeft terwijl jij thuis zit en op het werk de last zich blijft ophopen.En in realiteit gebeurt dit dan:
A: hey, baas, ik ben 2 weken thuis gezet door de huisarts, het gedrag van Dipshit trek ik echt niet meer, I need a break!
B: oei, da's minder. Heel veel sterkte, A!
B tegen arbeidsgeneesheer: "Hey, A zit thuis met mentale problemen, maak jij eens een (wettelijk verplicht) reïntegratie traject op dat niet haalbaar zal zijn? Want als die om de 5 botten thuis gaat zitten op mijn kosten, dat trekt mijne bruine niet zunne! En dan kunnen we hem medisch ontslaan en kost het ons niets. Thx!"