Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Zolang je natuurlijk geen bewijs hebt is het gewoon uw woord tegen het zijne.Bewijs is lastig natuurlijk, hij is er al 2x op aangesproken (verbale agressie), de fysieke agressie is gezien door een collega die te bang is om tegen hem te spreken, dus ik vrees van niet.
De sabotage is tot nu toe niet gemerkt omdat ik het altijd heb kunnen oplossen, uit het idee dat ik anders de slechte zou zijn. Eigenlijk had ik het moeten laten fout lopen.
Idd. En ik weet dat de collega's en de algemene chef en zelfs de bazen weten dat ik niet zever. Maar uiteindelijk is het een verloren strijd.Zolang je natuurlijk geen bewijs hebt is het gewoon uw woord tegen het zijne.
Persoonlijk zou ik er echt niet aan toegeven, maar dat ben ik natuurlijk, ik zou nog liever hebben dat hij al mij tanden uit mijn bakkes slaat dan dat hij mij mentaal zou kunnen breken. Wat niet wegneemt dat het natuurlijk gewoon een serieus frustrerende situatie is. Ik moet zelf zeggen dat ik er wat krelig van kom om gewoon nog maar het verhaal te horen.Idd. En ik weet dat de collega's en de algemene chef en zelfs de bazen weten dat ik niet zever. Maar uiteindelijk is het een verloren strijd.
Echt. Als er ooit een mijn zoon aandoet wat ik nu mee maak, dan mogen ze al beginnen met een put graven. Ik kan niet beschrijven wat het met mijn persoon doet, omdat het gewoon zo ver gaat dat ik niet meer weet wat er exact gebeurt.
Heb dat ook soms als idee. Gewoon uitdagen tot hij op mijn gezicht slaat.Persoonlijk zou ik er echt niet aan toegeven, maar dat ben ik natuurlijk, ik zou nog liever hebben dat hij al mij tanden uit mijn bakkes slaat dan dat hij mij mentaal zou kunnen breken. Wat niet wegneemt dat het natuurlijk gewoon een serieus frustrerende situatie is. Ik moet zelf zeggen dat ik er wat krelig van kom om gewoon nog maar het verhaal te horen.
Jammer genoeg is dat natuurlijk niet de juiste oplossing.Heb dat ook soms als idee. Gewoon uitdagen tot hij op mijn gezicht slaat.
Wel de pijnlijkste.Jammer genoeg is dat natuurlijk niet de juiste oplossing.

Heb dat ook soms als idee. Gewoon uitdagen tot hij op mijn gezicht slaat.
Nja, de wereld is nu eenmaal niet fair. Langs de andere kant is de jobmarkt hot momenteel en zelfs serieus oververhit in onze regio dus eigenlijk zou je je wel moeten kunnen verbeterenWel de pijnlijkste.
De juiste zie ik niet gebeuren jammer genoeg. Dat zou zijn dat hij zijn C4 krijgt, maar dat zie ik in de verste verte niet gebeuren.
Je hebt het hier wel tegen een west vlaming he, we zijn nu niet echt gekend om eerst te denken en dan te doen .Nee zou ik nooit doen.
Je gaat je eigen lichaam toch niet opofferen voor zoiets.
Risico nemen op een hersenletsel zonder enige garantie dat het iets oplevert.

Rechtsgeldig maakt toch niet uit? Persoonlijk zou ik dat al doen, gewoon om meer bewijzen te hebben dan enkel hetgeen ikke zeg. Of om de klacht bij de hogervermelde preventieadviseur of vertrouwenspersoon kracht bij te zetten.Mijn vriendin en haar neef dachten van een dictafoon mee te nemen. Maar is dat dan rechtsgeldig?
Zou bij mij ook zo zijn. Niet dat kregelig worden. Maar dat ik die persoon het niet zou gunnen om mij zogezegd mentaal te breken. Ergo dat ik het met mijn staart tussen mijn benen vanonder muis.Persoonlijk zou ik er echt niet aan toegeven, maar dat ben ik natuurlijk, ik zou nog liever hebben dat hij al mij tanden uit mijn bakkes slaat dan dat hij mij mentaal zou kunnen breken. Wat niet wegneemt dat het natuurlijk gewoon een serieus frustrerende situatie is. Ik moet zelf zeggen dat ik er wat krelig van kom om gewoon nog maar het verhaal te horen.
De juiste zie ik niet gebeuren jammer genoeg. Dat zou zijn dat hij zijn C4 krijgt, maar dat zie ik in de verste verte niet gebeuren.
Hoe oud is dat stuk ongeluk? Is het iets dat zichzelf oplost op korte termijn?Wel de pijnlijkste.