Alles negeren. Investeer in een dual sim gsm en zorg voor een prive en een professioneel nummer."Verlof" sinds vorige week vrijdag.
Elke dag al gebeld. Klanten die naar kantoor bellen en horen dat ik verlof heb en dan maar mij via messenger sturen.
Collega's die bellen.
En iedere dag doe ik van miserie mijne laptop open voor die mails. Kan dat dan niet loslaten.
Ene keer ik gestoord word zit ik in die "vibe" en denk ik aan van alles dat ik nog moet doen.
Vandaag kappersbezoek gepland en massage met idee es niks voor t werk te doen. Het heeft toch tot half 10 geduurd.
![]()
Zet ook in uw OOO dat alles door collega's of na terugkomst uit vakantie behandeld zal worden.
Aan je collega's geef je de boodschap dat ze je niet mogen bereiken.
Ik heb het gevoel dat door je gedrag je de deur op een kiertje laat en ze daar ferm van gebruik maken om de deur wagenwijd open te trappen.
Je bent niet CEO of VP of directeur van een groot bedrijf waar iemand je probeert te bereiken tijdens je vakantie voor een megadeal dat heel het jaar in 1 oogopslag geslaagd kan maken. In jobs waar verantwoordelijkheden laag liggen --> geniet van je vakantie en laat het werk even los. De wereld zal heus niet vergaan ;-)
Laatst bewerkt:
Risico is zelfs dat je je doorgroeimogelijkheden zelf dwarsboomt omdat ze gaan denken dat je zo onmisbaar bent in je huidige rol dat ze je maar moeilijk zouden kunnen vervangen.

management en de weinige overblijvers zitten met de gebakken peren.
.