Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Is ze de moeite? 😝
Genre Eva Karera, maar dan kleinere borsten.
denk dat ze al wat kilometers op de teller kan bewijzen als ik het zo las :unsure:
Jaja die heeft al veel kilometers op de teller. Onder vrienden hebben we ze al gedoopt als "wandelende soa" xD

Eh sorry maar als die echt van hare stoel aant vallen was in de bus en aant brabbelen, dan hadde nog 10u derneffe mogen wachten en dan had ze wss nog positief geblazen, die was ECHT nog ni in staat om te rijden als uwen uitleg klopt :D
ze wandelde wel terug redelijk normaal. Ma eigenlijk was ik het echt kotsbeu op dat moment, ne gast van begin 30 die iemand van 50 moet wijzen op de normale manieren des levens..dan is het ver gekomen..
Het probleem is ook dat ze mijn overste is..tuurlijk kon ik zeggen eens ik haar afgezet had ni zeggen "alé doei, ik ga naar huis, los de rest van uw vervoersproblemen & uw dochter maar zelf op"..vondk zo nen tricky eikel-move

Ik zou er mij al lang ni meer mee bezig gehouden hebben ze.

Zoals ge zelf al aangeeft 'denk er aan om het hier te beginnen filmen/opnemen' want beginnen dreigen & whatever. Achteraf moet ge het tegenwoordig toch maar eens aan uwe rekker hebben.
Basically, at that point ... letterlijk 'NOT MY PROBLEM'. Dat een collega manager den omweg dan maar maakt. Of dat ze ginder op kantoor in hare stoel in slaap valt. Of als ze zot genoeg is, dat ze zelf dan naar huis bolt.

't Is & blijft gewoon een of andere rando @work, niet mij zuster/moeder. 't Feit dan't uwen baas is ... nog erger.

Ik zou er mij al lang ni meer mee bezig gehouden hebben ze.

Zoals ge zelf al aangeeft 'denk er aan om het hier te beginnen filmen/opnemen' want beginnen dreigen & whatever. Achteraf moet ge het tegenwoordig toch maar eens aan uwe rekker hebben.
Basically, at that point ... letterlijk 'NOT MY PROBLEM'. Dat een collega manager den omweg dan maar maakt. Of dat ze ginder op kantoor in hare stoel in slaap valt. Of als ze zot genoeg is, dat ze zelf dan naar huis bolt.

't Is & blijft gewoon een of andere rando @work, niet mij zuster/moeder. 't Feit dan't uwen baas is ... nog erger.
Die ging duidelijk zelf naar huis rijden hé. Voor hetzelfde geld rijdt ze dan iemand omver. Respect gumball om ze toch naar huis te voeren!

Zelfde mening als @jvc hoor, het is ieders verantwoordelijkheid om zo een idioot gevaar (voor anderen) niet op de weg te laten gaan. Uw handen omhoog gooien en zeggen "not my problem" is best lame als die daarna mogelijks 3 man onderuit maait. Dus daarvoor indeed mucho respect @gumball4000 :thumb:.

Ik had ze persoonlijk wel bij de flikken achter gelaten en/of haar sleutels gewoon mee naar huis genomen.

Kom geef toe, you tapped that ass :D
Met een out of context quote geraakt ge er wel:
Maar khad nu zoiets van "kom fuck it, als ge zo wilt blijven tegenstribbelen..Sorry, maar tis zondag".

Kleine update. Heb haar vandaag gezien. Nieens ne "merci voor de hulp"
Enige da eruit kwam over gisteren "moest die politie nu echt? Khad mn rijbewijs kunnen kwijtspelen"
Dus echt 0,000 schuldbesef.. gwn hopeloos..

Edit: ben zo stilaan aant twijfelen als het nog eens voorvalt, haar gewoon laten doen als ze zo koppig is en eens ze vertrekt de politie te bellen.. niet zeker of het de juiste manier is..of een dickhead move 🤔

Laatst bewerkt:
Collega (v) die uitlegde dat een vroegere werkneemster "Sylvie Slakkenspoor" werd genoemd. Ze dacht dat ik niet wist wat er met 'slakkenspoor' bedoeld werd. :cautious:

Enige da eruit kwam over gisteren "moest die politie nu echt? Khad mn rijbewijs kunnen kwijtspelen"

Edit: ben zo stilaan aant twijfelen als het nog eens voorvalt, haar gewoon laten doen als ze zo koppig is en eens ze vertrekt de politie te bellen.. niet zeker of het de juiste manier is..of een dickhead move 🤔

Hou je ons op de hoogte wat het resultaat is van je evaluatie?
Ik zou door het dak gaan bij een slechte evaluatie.

Soit, ben bezig met een project waarbij ik dus onze vertegenwoordigers voorzie met een nieuwe Surface Pro. Collega brengt me deze morgen op de hoogte dat Mr. X morgen zal langskomen voor zijn toestel. Probleem is ... Mr. X zat niet in de geselecteerde lijst van personen die al een toestel mochten hebben. "Oei is dat een probleem? Ik heb dat al beloofd" was de reactie van mijn collega.

1) Moeit u eens niet mijn project en stuur die mensen gewoon door naar mij ipv dingen te beloven
2) Nu moet ik weer shiften in de stock, de nodige prullaria bijbestellen voor 1 persoon ... terwijl voorraad bij leveranciers ook al problematisch is.
En is alweer de 4e keer dat het gebeurd tijdens de loop van het project dat ik moet schuiven omdat er mensen dingen beloofd werden zonder met mij af te stemmen.
3) Mijn planning weer in de knoop, had morgen naar andere vestiging gemoeten + uitrol van nieuwe firewall waardoor ik al niet teveel tijd heb

Dat doet ge u eigen aan. Zeg toch gewoon dat dat niet gaat. Anders komt die morgen weer af met iemand aan wie hij dat beloofd heeft want Maccie doet dat wel. Logisch dat het al de 4de keer is.

Ik zou je vooral aanraden toch bewijzen bij te houden van haar gedrag naar jou toe. Nu vind je het nog lollig, maar dit is een manager onwaardig en moet gewoon worden aangekaart bij haar manager of HR voordat het helemaal ontspoort.

Terug
Bovenaan