Is ze de moeite?![]()
Doet dat er toe als ze strontzat is en niet in staat om die beslissing te maken?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ze de moeite?![]()

Genre Eva Karera, maar dan kleinere borsten.Is ze de moeite?![]()
Jaja die heeft al veel kilometers op de teller. Onder vrienden hebben we ze al gedoopt als "wandelende soa" xDdenk dat ze al wat kilometers op de teller kan bewijzen als ik het zo las![]()
ze wandelde wel terug redelijk normaal. Ma eigenlijk was ik het echt kotsbeu op dat moment, ne gast van begin 30 die iemand van 50 moet wijzen op de normale manieren des levens..dan is het ver gekomen..Eh sorry maar als die echt van hare stoel aant vallen was in de bus en aant brabbelen, dan hadde nog 10u derneffe mogen wachten en dan had ze wss nog positief geblazen, die was ECHT nog ni in staat om te rijden als uwen uitleg klopt![]()
Dit dus.. is al zo verkeerd om van de situatie te profiterenDoet dat er toe als ze strontzat is en niet in staat om die beslissing te maken?![]()
ge stelt me teleurIk heb graag dat ik de zijkanten nog kan raken.![]()
Sorry schatge stelt me teleur

Dat is natuurlijk wel een vereiste, ne zwamworst door ne gang smijten hebt ge ni veel aan he.Ik heb graag dat ik de zijkanten nog kan raken.![]()

Die ging duidelijk zelf naar huis rijden hé. Voor hetzelfde geld rijdt ze dan iemand omver. Respect gumball om ze toch naar huis te voeren!Ik zou er mij al lang ni meer mee bezig gehouden hebben ze.
Zoals ge zelf al aangeeft 'denk er aan om het hier te beginnen filmen/opnemen' want beginnen dreigen & whatever. Achteraf moet ge het tegenwoordig toch maar eens aan uwe rekker hebben.
Basically, at that point ... letterlijk 'NOT MY PROBLEM'. Dat een collega manager den omweg dan maar maakt. Of dat ze ginder op kantoor in hare stoel in slaap valt. Of als ze zot genoeg is, dat ze zelf dan naar huis bolt.
't Is & blijft gewoon een of andere rando @work, niet mij zuster/moeder. 't Feit dan't uwen baas is ... nog erger.
Met een out of context quote geraakt ge er wel:Kom geef toe, you tapped that ass![]()
Maar khad nu zoiets van "kom fuck it, als ge zo wilt blijven tegenstribbelen..Sorry, maar tis zondag".
FTFYRespect gumball om er niet op te rijden!

Dat gij daar nog tijd in steekt lol.Kleine update. Heb haar vandaag gezien. Nieens ne "merci voor de hulp"
Enige da eruit kwam over gisteren "moest die politie nu echt? Khad mn rijbewijs kunnen kwijtspelen"
Dus echt 0,000 schuldbesef.. gwn hopeloos..
Kleine update. Heb haar vandaag gezien. Nieens ne "merci voor de hulp"
Enige da eruit kwam over gisteren "moest die politie nu echt? Khad mn rijbewijs kunnen kwijtspelen"
Edit: ben zo stilaan aant twijfelen als het nog eens voorvalt, haar gewoon laten doen als ze zo koppig is en eens ze vertrekt de politie te bellen.. niet zeker of het de juiste manier is..of een dickhead move![]()
Ik zou je vooral aanraden toch bewijzen bij te houden van haar gedrag naar jou toe. Nu vind je het nog lollig, maar dit is een manager onwaardig en moet gewoon worden aangekaart bij haar manager of HR voordat het helemaal ontspoort.Kleine update. Heb haar vandaag gezien. Nieens ne "merci voor de hulp"
Edit: ben zo stilaan aant twijfelen als het nog eens voorvalt, haar gewoon laten doen als ze zo koppig is en eens ze vertrekt de politie te bellen.. niet zeker of het de juiste manier is..of een dickhead move![]()
FTFYHou je ons op de hoogte wat het resultaat is van je ejaluatie?
Ik zou door het dak gaan bij een slechte evaluatie.