Mijne Blauwe Geschelpte
Banned
Ik ben 3 dagen ziek geweest op 7j tijd. Ben ook gewoon niet vaak ziek. Er zijn er die een scheet laten en ziek zijn. Dat is gewoon zo. Aangezien ik er quasi altijd ben, valt het ook op wie er vaak "ziek" is, en begin je daar patronen in te zien. Da's geen karaktertrek, da's gewoon menselijk lijkt me. Net zoals er zijn die voor 't minste zagen en mensen die gewoon verder doen.
En wat wil je hier nu meer zeggen? Ik ben in het veleden nog nooit echt ziek geweest, dus al de anderen die dat wel zijn geweest zijn zwakkelingen?Ik 0 dagen op 6j. En ook de jaren ervoor nooit ziek, buiten eens een snotvalling of eens wat lichte hoofdpijn of iets dergelijks. Het moet echt van mijn kinderjaren geleden zijn dat ik nog eens echt ziek was.
Wacht maar tot je eens iets serieus meemaakt, dan zal je je mening wel bijstellen. Trust me
. Ben ook gewoon niet vaak ziek. Er zijn er die een scheet laten en ziek zijn. Dat is gewoon zo. Aangezien ik er quasi altijd ben, valt het ook op wie er vaak "ziek" is, en begin je daar patronen in te zien. Da's geen karaktertrek, da's gewoon menselijk lijkt me. Net zoals er zijn die voor 't minste zagen en mensen die gewoon verder doen.

je mag nog zo neutraal zijn als maar kan. Iedereen weet dat uw naaste collega voor dezelfde verkoudheid dan jij wel 4 dagen thuis blijft.