Mulan
Well-known member
Wat jij nu schetst, is absoluut de uitzondering. Maar niet iedereen die ziek is, faket. Ook al zijn ze 4x per jaar een week thuis met ziekte. En mensen die frequenter dan anderen ziek zijn MAAR daarmee absoluut geen kantjes afrijden etc voelen zich aangesproken met dat soort uitspraken. Ik ben ook vaker ziek dan mijn collega, gelukkig wordt er bij mij niet getwijfeld of nu wel-of-niet-toevallig migraine heb als er zon schijnt etc.Ik doe meer dan gewoon mijn werk, wees gerust.
kan me voorstellen dat mensen zoals jij het ergerlijk vinden dat hun oncollegiaal gedrag (ziekte-cultuur, kantjes ervan afrijden,...) opgemerkt wordt. Want zo positief is zulk een gedrag niet, toch?
Het LIJKT alsof je iedereen die frequent ziek is, over de kam der profiteurs scheert. Wat waarschijnlijk je bedoeling niet was?

. Ben ook gewoon niet vaak ziek. Er zijn er die een scheet laten en ziek zijn. Dat is gewoon zo. Aangezien ik er quasi altijd ben, valt het ook op wie er vaak "ziek" is, en begin je daar patronen in te zien. Da's geen karaktertrek, da's gewoon menselijk lijkt me. Net zoals er zijn die voor 't minste zagen en mensen die gewoon verder doen.