Pompi
Active member
de laatste 8 maand zijn er 2 van onze collega's vertrokken die veel ervaring hadden, en ik voel nu dat ik de expertenrol op zoveel vlakken moet opnemen.. en dat begint gewoon echt door te wegen.
Ik voel mij gewoon op.
Ik antwoord niet meer op whatsapps van vrienden.
Ik dacht hier ne wall of text te zetten om het is af te schrijven, maar dat lukt gewoon niet meer.
Ik hou mij nog 9uur per dag sterk op het werk, want ik weet dat een groot deel van het team nu naar mij kijkt, en dat ik niet kan breken want ik ben juist de persoon die iedereen overtuigt om er voor te blijven gaan.. maar ik weet ook dat ik het zelf niet volhoud.
Pas in oktober start er een nieuwe manager, maar dan nog duurt het lang voor die effectief ingewerkt is, en die gaat nooit hands on iets doen.
Tot dan is onze N+2 onze mgr en die is net 3 weken op verlof vertrokken.
Ik voel mij gewoon op.
Ik antwoord niet meer op whatsapps van vrienden.
Ik dacht hier ne wall of text te zetten om het is af te schrijven, maar dat lukt gewoon niet meer.
Ik hou mij nog 9uur per dag sterk op het werk, want ik weet dat een groot deel van het team nu naar mij kijkt, en dat ik niet kan breken want ik ben juist de persoon die iedereen overtuigt om er voor te blijven gaan.. maar ik weet ook dat ik het zelf niet volhoud.
Pas in oktober start er een nieuwe manager, maar dan nog duurt het lang voor die effectief ingewerkt is, en die gaat nooit hands on iets doen.
Tot dan is onze N+2 onze mgr en die is net 3 weken op verlof vertrokken.