Silence
Well-known member
Het uitstelgedrag van mijn baas...
Een bepaald dossier ligt al klaar van eind maart, hij moet het gewoon eens bekijken en doorsturen maar dat blijft maar liggen.
Af en toe mailt/belt die klant wel eens naar mij waarna ik iedere keer hetzelfde verhaaltje afsteek "voorbereiding is klaar, is wat blijven liggen door dringender zaken/controles die ertussen kwamen maar staat nu op de planning om eerst af te werken".
Dat kan je 1 of 2 keer doen maar die uitvlucht blijft niet werken natuurlijk.
Vandaag belt die klant nog maar eens waarom ik zijn mail van vorige maand negeer...
Dat het probleem niet bij mij ligt kan ik niet zeggen vermits ik samen met mijn baas in 1 kantoorruimte zit
Op zo'n dagen verlang ik terug naar de vroegere jaren, toen we nog een onthaal/secretaresse hadden die zo'n dingen kon opvangen/afschepen.
Nu komen alle telefoons bij mij, boven op mijn normale werk.
Het standaard antwoord van mijn baas bij een telefoon is ook "ik heb geen goesting/ben bezig/...." dus ik moet het maar zelf zien op te lossen![]()
Aah, hebben wij dezelfde baas?
Ik forward mijn mails gewoon met de "klant" in CC.
X, dossier is door mij afgesloten op x, kan jij het nodige doen en "de klant" verder te woord staan.
No way dat ik op mijn kop maar zitten voor de luiheid van een ander

. Want eigenlijk ben je gewoon degene die het moet oplossen als de offshore het niet in orde krijgt na 1 maand tijd