De eerste mindfuck begint al.
Ze willen mijn lijnnummer. Maar staat nergens op (nochtans hun eigen) facturen.
Na googlen, kan ik dat blijkbaar op hun online portaal terugvinden.
Maar om op hun online portaal te geraken, hebben ze een MFA ingesteld. Ze willen dus een bericht sturen naar mijn gsm-nummer.
Maar ik ontvang geen bericht. Ik zie de laatste twee cijfers van mijn gsm-nummer: ******00.
Maar mijn gsm-nummer eindigt helemaal niet op "00". Heel raar dat ze dat niet weten, want ik ben hier godverdomme bezig op het portaal van PROXIMUS ZELF, waar mijn eigen gsm-nummer bij aangesloten zit.

"Om uw telefoonnummer te wijzigen: druk hier."
Ik druk daar. Dan krijg ik een mail OM MIJN PASWOORD TE WIJZIGEN. Maar ik moet helemaal mijn paswoord niet wijzigen, ik moet mijn TELEFOONNUMMER wijzigen.

Wat een absoluut kutbedrijf is dat toch.
Ik wist het gewoon.
En dat is alleen nog maar om mij te verifiëren.

Dit is een nachtmerrie, toch? *kletst op mijn gezicht*
Ze willen mijn lijnnummer. Maar staat nergens op (nochtans hun eigen) facturen.

Na googlen, kan ik dat blijkbaar op hun online portaal terugvinden.
Maar om op hun online portaal te geraken, hebben ze een MFA ingesteld. Ze willen dus een bericht sturen naar mijn gsm-nummer.
Maar ik ontvang geen bericht. Ik zie de laatste twee cijfers van mijn gsm-nummer: ******00.
Maar mijn gsm-nummer eindigt helemaal niet op "00". Heel raar dat ze dat niet weten, want ik ben hier godverdomme bezig op het portaal van PROXIMUS ZELF, waar mijn eigen gsm-nummer bij aangesloten zit.

"Om uw telefoonnummer te wijzigen: druk hier."
Ik druk daar. Dan krijg ik een mail OM MIJN PASWOORD TE WIJZIGEN. Maar ik moet helemaal mijn paswoord niet wijzigen, ik moet mijn TELEFOONNUMMER wijzigen.

Wat een absoluut kutbedrijf is dat toch.
Ik wist het gewoon.
En dat is alleen nog maar om mij te verifiëren.

Dit is een nachtmerrie, toch? *kletst op mijn gezicht*
Kwestie van de duidelijkheid. Dat is dus hun eerste standaardvraag hé. Dagelijks moeten er duizenden mensen deze ergernis meemaken, en geen enkele pipo daar bij Proximus die zoiets heeft van: "Hmm, misschien moeten we op onze factuur eens duidelijk LIJNNUMMER ergens opzetten waardoor onze klanten zich tenminste kunnen identificeren als er in ons automatisch keuzemenu gevraagd wordt naar LIJNNUMMER." Wat voor incompetent bedrijf doet zoiets?!