Begrijpelijk. Ik blijf er vooral omdat het ideaal is om te combineren met een gezin, en door de interne mobiliteit kan je geregeld wel eens nieuwe oorden op zoeken. Plus, ik vind persoonlijk dat ik er helemaal niet slecht betaald word. Ik heb uiteindelijk maar een vrij waardeloos bachelor-diploma behaald, en dankzij de bevordering kon ik snel opklimmen. En omdat de meerderheid zodanig lui en incompetent is, word je dan nog snel gezien als een ongelofelijk harde werker ook. Terwijl ik misschien 1/4 van het werk doe dat ik in de privé deed.
Maar soms moet je wel eens op je tanden bijten.
@mac-bc Kom bij ons werken, 5 mails per week en je bent er vanaf. Gewoon zorgen dat je status niet op "afwezig" komt te staan
Het grappige is dat heel wat collega's zich daar niks van aantrekken. Die staan effectief schaamteloos op "3u afwezig" op een donderdag om 16u. En Online staan wil ook niet veel zeggen. Ik hoorde van iemand dat een ex-collega trots vertelde dat hij een "mouse jiggler" gekocht had.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat de helft van de mensen gewoon een week niet kan komen opdagen op het werk, en niemand er iets van zou merken.