In pricipe stoppen op het hetzelfde uur als we de dag ervoor begonnen zijn ja.Ik bedoel hoe lang duurt de permanente dan? Als dst 24u is dan is 20€ wel heel karig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In pricipe stoppen op het hetzelfde uur als we de dag ervoor begonnen zijn ja.Ik bedoel hoe lang duurt de permanente dan? Als dst 24u is dan is 20€ wel heel karig.
Ik hoop alvast dat ik er zo min mogelijk mee te maken krijg.tja de jeugd van tegenwoordig kan ook gewoon niet meer schrijven he.
Toen ik bij mijn laatste stagiair 3 punten op 20 wou aftrekken van haar bachelorproef (die gelinkt was aan haar stage bij mij op de werkvloer) wegens flagrante taalfouten (echt geen 5 woorden achter elkaar kunnen formuleren tot een deftige zin) werd ik teruggefloten door de onderwijsinstelling. Dan moet je niet verbaasd zijn dat masters straks ook niet meer kunnen schrijven. We moeten de lat nog een beetje lager leggen, dan vallen we er allemaal onder door.
Die persoon in kwestie werkt nu voor een advocatenkantoor als ik me niet vergis.
Een contractverbrekingsbriefnkost u al vlug enkele duizenden euro's, ik hoop dat het een gewone opzegbrief was.On topic: ik kan een boek schrijven over de ergernissen hier , en heb dan ook gisteren mijn contractverbrekingsbrief in de post gedaan, aangetekend (damn, kost dat al meer dan 10 eur! ).
Technisch gezien zitten er 2 x 12 uren in een dag. Dus eigenlijk heeft hij wel gelijk als hij zegt dat er 12 uren in een dag zitten.Ik had onlangs ene die oprecht dacht dat er 12 uren in een dag zitten.
Hoe?

Vele jaren geledenop m'n eerste job moesten wij 1 weekend op de 3 ook een soort permanentie doen. Dat was voor de kassasystemen van bakkers, bloemisten, videotheken (dus idd al wat jaren geleden),...Dus je kan quasi niets meer inplannen in uw vrije tijd voor een gammele 20 euro?
Vacature.com![]()
mja, opzegbrief lijkt me meer een term voor werknemers.. of wordt dat ook gebruikt voor freelancers?Een contractverbrekingsbriefnkost u al vlug enkele duizenden euro's, ik hoop dat het een gewone opzegbrief was.
Moh, de uitvinder van Caesar slaatjes? Precies toch niet heel gezond dan.Klopt. En Julius Caesar is al zeker 63 jaar dood!
Hoe, is dat dan een echt persoon geweest? Ik dacht dat dat gewoon een stripfiguur was die af en toe in Asterix en Obelix voorkomt.Klopt. En Julius Caesar is al zeker 63 jaar dood!
Zal voor de overgrote meerderheid hier wel zijn zeker?
![]()
Blijft toch altijd pijnlijk te zien hoeveel men afroomt.

Je wilt het echt niet weten. Hier hebben we enkele "koplopers" die in werkelijk alles trappen. En dat zijn dan zeker niet enkel boomers.Ik heb net 's werelds meest obvious phishing email gekregen. Rare afzender, rare opmaak, ondertekend met enkel "Thanks, BROWN".
Nadat ik had gereport, kreeg ik de bevestiging dat het weer een test van het bedrijf is. Dat doen ze wel maandelijks. Ik kan (wil?) me echt niet voorstellen dat iemand daarin trapt dat zoveel tests echt nodig zijn.![]()
K-ELEMENOPEEJe moet dat al zingend aanleren zoals vroeger.
ABCD-E-F-GGG-H-I-J (euhm je weet wel, zingend)
Hier lopen ook van die volautomatische testen. Absoluut nuttig trouwens, verhoogt de alertheid wel degelijk.Ik heb net 's werelds meest obvious phishing email gekregen. Rare afzender, rare opmaak, ondertekend met enkel "Thanks, BROWN".
Nadat ik had gereport, kreeg ik de bevestiging dat het weer een test van het bedrijf is. Dat doen ze wel maandelijks. Ik kan (wil?) me echt niet voorstellen dat iemand daarin trapt dat zoveel tests echt nodig zijn.![]()
Ik heb iedere maand die pijn als ik mijn premies krijg waarvan ik maar 1/3de van over heb. De Fluppe kan maandelijks een paar mooie kleedjes kopen voor Mathilleke op mijn kosten.Zal voor de overgrote meerderheid hier wel zijn zeker?
![]()
Blijft toch altijd pijnlijk te zien hoeveel men afroomt.
Ik heb iedere maand die pijn als ik mijn premies krijg waarvan ik maar 1/3de van over heb. De Fluppe kan maandelijks een paar mooie kleedjes kopen voor Mathilleke op mijn kosten.
En de laatste letters mompelde je verder, dan was je adem op.Je wilt het echt niet weten. Hier hebben we enkele "koplopers" die in werkelijk alles trappen. En dat zijn dan zeker niet enkel boomers.
K-ELEMENOPEE