Green Mamba
Well-known member
Hier worden de meetings dan weer 5 minuten voor ze doorgaan afgelast
Melding: Ik raak niet op tijd thuis om ze te laten doorgaan.
Melding: Ik raak niet op tijd thuis om ze te laten doorgaan.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Melding: Ik raak niet op tijd thuis om ze te laten doorgaan.Ik doe daar straight-up nooit aan mee.Collega binnen ons team die eerst tijdens Halloween met het voorstel kwam om ons allemaal te verkleden op kantoor, en nu met het voorstel komt voor een secret santa.
Al die dingen interesseren me nu eens niets.

Ik ben soms wel de dader van die praktijken, maar gewoon als ik plots een teams-call heb. Dan ga ik natuurlijk wel direct weg als iemand anders binnenkomt.Vandaag wéér 2 mensen uit een meeting room moeten zetten omdat die gewoon ergens gaan zitten zonder te kijken of het al gereserveerd is. Of nog erger: wel kijken, maar hopen dat je niet assertief genoeg bent om iets te zeggen. En u dan nog ambetant doen voelen omdat je hen niet laat zitten.![]()
of nog ne toffe: meeting start "heeft er iemand topics om te bespreken? nee? ik ook niet dus dan geef ik jullie een uur terug van jullie tijd"Hier worden de meetings dan weer 5 minuten voor ze doorgaan afgelastMelding: Ik raak niet op tijd thuis om ze te laten doorgaan.
Als ik een plotse teams call heb, dan neem ik op aan mijn bureau of zet ik me even in de cafetaria.Ik ben soms wel de dader van die praktijken, maar gewoon als ik plots een teams-call heb. Dan ga ik natuurlijk wel direct weg als iemand anders binnenkomt.

Die heeft wsl teveel naar The OfficeCollega binnen ons team die eerst tijdens Halloween met het voorstel kwam om ons allemaal te verkleden op kantoor, en nu met het voorstel komt voor een secret santa.
gekekenBinnenkort foute kersttruiendag.Collega binnen ons team die eerst tijdens Halloween met het voorstel kwam om ons allemaal te verkleden op kantoor, en nu met het voorstel komt voor een secret santa.

Alle Martine's en Cindy's van het werk samen.Binnenkort foute kersttruiendag.
![]()
Misschien als ik ooit mijn doel heb bereikt op vlak van inkomsten/carrièreprogressie dat ik mij wel stort op zulke onzin. 45 jaar oud, vast geroest op mijn positie, niks meer te verliezen. Lekker naar kantoor komen verkleed als Elvis en stiekem whiskey lurken.Collega binnen ons team die eerst tijdens Halloween met het voorstel kwam om ons allemaal te verkleden op kantoor, en nu met het voorstel komt voor een secret santa.
Samen zoveel werk verzet. One team to rule them all! Wat zou ik zonder deze collega's zijn.LinkedIn zal er binnenkort weer vol mee staan.
'Gelukkige' mensen in hun kersttrui.
Grooottee glimlach erbij.

work hard, play hardLinkedIn zal er binnenkort weer vol mee staan.
'Gelukkige' mensen in hun kersttrui.
Grooottee glimlach erbij.

Als je een keer per jaar een andere trui aandoet, versta ik dat het die dag feest is bij jou op het werk.Oei, ben ik de enige die daar niet mee inzit om die dag een andere trui aan te doen?![]()