kinxton
Active member
Nope, sinds Win11 22H2.Windows kan geregeld al eens bagger zijn, maar dat is wel degelijk een topfunctie sinds W11!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, sinds Win11 22H2.Windows kan geregeld al eens bagger zijn, maar dat is wel degelijk een topfunctie sinds W11!
Ja OK, als we dan gaan muggenziftenNope, sinds Win11 22H2.

lol, ik kende het enkel omgekeerd: op een tab klikken met je scrollwieltje sluit de tab. Dat werkt in verschillende programma's trouwens: in uw browser, in uw explorer, in Inventor, mailclient, ... Inventor kunt ge wel doen crashen als ge zo te veel tabs achter elkaar sluit heb ik gemerktEn op een map met je scrollwieltje klikken opent die map ineens in een nieuw tabblad. Exact hetzelfde gedrag als tabbladen in een browser. En wacht tot je de combinatie windows+v leert.Een jaar of twee dankzij iemand in deze thread leren kennen en dat was echt een openbaring.

Ik ga de details niet uit de doeken doen, maar danku, je hebt ons zonet een paar dagen development voor een custom feature bespaard...En wacht tot je de combinatie windows+v leert.Een jaar of twee dankzij iemand in deze thread leren kennen en dat was echt een openbaring.
Dus ik ben nu onbewust een consultant geworden (bezorg uw btw-nummer maar via PM, de factuur volgt). Ik voel me anders. Zo... vuil precies.Ik ga de details niet uit de doeken doen, maar danku, je hebt ons zonet een paar dagen development voor een custom feature bespaard...

Ik denk algemeen. Er zijn zo van die simpele zaken die echt een enorme tijdsbesparing kunnen opleveren, als je er maar tijdig van weet.Als ik dit allemaal lees is het probleem van Windows vooral dat zij die extra features niet goed zichtbaar maken voor de gebruikers. Interne opleidingen bij grote kmo s zijn echt meer en meer nodig
Jullie IT dept wellicht wel...maar nergens krijg je dan een nieuwsbrief dat nu in Windows functie X of Y beschikbaar is.
Today I learned... en ik ben al 13 jaar een IT professionalEn op een map met je scrollwieltje klikken opent die map ineens in een nieuw tabblad. Exact hetzelfde gedrag als tabbladen in een browser. En wacht tot je de combinatie windows+v leert.Een jaar of twee dankzij iemand in deze thread leren kennen en dat was echt een openbaring.

als ik met dit soort vragen afkom bij onze IT dienst horen ze het ook in Keulen donderen, daarvoor moeten we bij een andere afdeling zijn. Die het dan ook niet altijd weten.Today I learned... en ik ben al 13 jaar een IT professional![]()
Ik bezig die tabs al sinds den dag dat die update uitgerold is. Vaak zijn updates nauwelijks te merken behalve door de extra bugs die ermee mee komen.Today I learned... en ik ben al 13 jaar een IT professional![]()

Het is frckng half 8 en de grazers zijn aan het buffet des duivels begonnen.Vervloek de persoon die dispensers met gratis notenmix op kantoor heeft laten zetten. Da's nu de hele dag door dat mensen rond mij precies grind zitten te vermalen tussen hun tanden.
En op een map met je scrollwieltje klikken opent die map ineens in een nieuw tabblad. Exact hetzelfde gedrag als tabbladen in een browser. En wacht tot je de combinatie windows+v leert.Een jaar of twee dankzij iemand in deze thread leren kennen en dat was echt een openbaring.
back to the grind!Het is frckng half 8 en de grazers zijn aan het buffet des duivels begonnen.
Belgisch Staatsblad
www.ejustice.just.fgov.be
Idem, ik gebruik die functie maar zelden. Meestal heb ik ook 3 keer mijn downloads open staan en nog 5 andere mappenIk vind die tabs ni handig.

Er is ook al ene pee van half 8 aan het tetteren dat het geen naam heeft, en dan tussendoor CRNCHCRNCHCRNCHHHHHHH en om het kwartier eens "man, zo druk dat ik het heb, ik heb veel te veel werk".back to the grind!