Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Zonet gemerkt dat m'n teamleader me uitnodigt op een vergadering op m'n vaste thuiswerkdag morgen namiddag.
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man
 
Zonet gemerkt dat m'n teamleader me uitnodigt op een vergadering op m'n vaste thuiswerkdag morgen namiddag.
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man
Doe alsof je dat niet gelezen heb en begin morgen om 9u gewoon van thuis te werken?
En dan antwoord je dat je nu pas de uitnodiging ziet en al van thuis bezig bent.
 
Zonet gemerkt dat m'n teamleader me uitnodigt op een vergadering op m'n vaste thuiswerkdag morgen namiddag.
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man
Kunt ge daar even een teams-link voor sturen aub?

Jullie doen geen meetings op een thuiswerkdag? Een dag vol meetings is net ideaal om van thuis te doen.
Toegevoegde waarde van daarvoor aanwezig zijn is laag imo.
 
Zonet gemerkt dat m'n teamleader me uitnodigt op een vergadering op m'n vaste thuiswerkdag morgen namiddag.
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man
Je kan hem toch gewoon een teams link sturen of mis ik iets?

Misschien ook eens overwegen dat er een mogelijkheid bestaat dat uw teamleader niet iedereen zijn agenda kent en op uw eerste verzoek die vergadering misschien gewoon een dag opschuift. Gebeurt mezelf ook heel erg vaak. Maar te hopen dat mijn collega's me dan geen "stuk pretentie" noemen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan hem toch gewoon een teams link sturen of mis ik iets?

Misschien ook eens overwegen dat er een mogelijkheid bestaat dat uw teamleader niet iedereen zijn agenda kent en op uw eerste verzoek die vergadering misschien gewoon een dag opschuift. Gebeurt mezelf ook heel erg vaak. Maar te hopen dat mijn collega's me dan geen "stuk pretentie" noemen.
hij kan perfect in mn agenda kijken.
Och ja kzal wel gaan en doen wat er gevraagd word (beta I guess), gelukkig woon ik in dezelfde stad als m'n werk.

Vandaag heeft hij beetje zelfde met een collega gelapt, 2 uur voor dat de klant komt, staat hij aan haar bureau met nog allerlei vragen of hij nog tussentijds rapport wil. Ze heeft dat dan ook maar gedaan, wel haar lunchpauze moeten skippen ervoor.
Die gast komt altijd laatste gat af met vragen over dossiers terwijl ze je al een week van te voor gegeven hebt.
En ja ik vind dat geval een omhoog gevallen stuk pretentie.
 
hij kan perfect in mn agenda kijken.
Och ja kzal wel gaan en doen wat er gevraagd word (beta I guess), gelukkig woon ik in dezelfde stad als m'n werk.

Vandaag heeft hij beetje zelfde met een collega gelapt, 2 uur voor dat de klant komt, staat hij aan haar bureau met nog allerlei vragen of hij nog tussentijds rapport wil. Ze heeft dat dan ook maar gedaan, wel haar lunchpauze moeten skippen ervoor.
Die gast komt altijd laatste gat af met vragen over dossiers terwijl ze je al een week van te voor gegeven hebt.
En ja ik vind dat geval een omhoog gevallen stuk pretentie.
Ik weet niet wat de afspraken op uw werk zijn over fysieke aanwezigheid voor eventuele vergaderingen bij thuiswerk maar ik zou ervoor opletten om dit soort zaken als vanzelfsprekend te beschouwen. De kans dat uw leidinggevende er gewoon geen aandacht voor gehad heeft is toch niet onbestaande. Als je dan morgen gewoon fysiek aanwezig bent zonder hem erover aan te spreken zal het ook nooit veranderen.

Het is niet omdat voor u iets evident is, dat dit daarom voor een ander ook het geval is.
 
Bij ons is van thuis uit werken een gunst en kan altijd ingetrokken worden als uw aanwezigheid nodig is.

Idem voor mijn vrije dag ifv ouderschapsverlof.

Wel moet ik erbij vermelden dat men hier er wel rekening mee houdt en dat het uitzonderlijk is, dat je naar het werk moet komen op een thuiswerkdag/
 
Bij ons is van thuis uit werken een gunst en kan altijd ingetrokken worden als uw aanwezigheid nodig is.

Idem voor mijn vrije dag ifv ouderschapsverlof.

Wel moet ik erbij vermelden dat men hier er wel rekening mee houdt en dat het uitzonderlijk is, dat je naar het werk moet komen op een thuiswerkdag/
Zou ik niet accepteren bij een sollicitatie. Voor mij zijn thuiswerkdagen een voordeel zoals maaltijdcheques of een tankkaart.
 
Zou ik niet accepteren bij een sollicitatie. Voor mij zijn thuiswerkdagen een voordeel zoals maaltijdcheques of een tankkaart.
Je kan bij ons pas in aanmerking komen om thuis te werken als je meer dan een jaar dienst bent.
Dit is wel terecht omdat je dat jaar echt wel nodig hebt om uw werk onder de knie te krijgen.

Het zal ook wel van sector afhangen wat mogelijk is.
 
Je kan bij ons pas in aanmerking komen om thuis te werken als je meer dan een jaar dienst bent.
Dit is wel terecht omdat je dat jaar echt wel nodig hebt om uw werk onder de knie te krijgen.

Het zal ook wel van sector afhangen wat mogelijk is.

M'n eerste job (autonome overheidsinstelling) was dan weer het compleet tegenovergestelde. Ik mocht na één dag op kantoor al 2 dagen achtereen thuiswerken. 😂 Ik was al wel compleet vertrouwd met de software, hetgeen ik moest doen was duidelijk neergepend in documenten en op kantoor was er niemand die mij kon helpen moesten er onduidelijkheden zijn.
 
From now on special accounts will require a minimum password length of 30 characters.

Ik voorzie geen enkel probleem eens dit doorgevoerd wordt :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan