Wizard of midian
Active member
Zonet gemerkt dat m'n teamleader me uitnodigt op een vergadering op m'n vaste thuiswerkdag morgen namiddag.
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man
Die zend dat dus 17u45, nadat ik dus nr huis was. Heb dat zonet gelezen...
Stuk pretentie dat is, nu moet ik morgen weer nr het kantoor speciaal voor dat pret-meneertje.
man man

Ik was al wel compleet vertrouwd met de software, hetgeen ik moest doen was duidelijk neergepend in documenten en op kantoor was er niemand die mij kon helpen moesten er onduidelijkheden zijn.
Zeg dan dat het geen cijfer bevat ^^