Exorikos
Active member
Het gaat niet om precedenten. Het gaat erom dat je de nieuwe hoger waardeert dan je huidige werknemers. Dat is echt problematisch.oké, ik snap het punt zeker (precedenten), maar beloftes moet men nakomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat niet om precedenten. Het gaat erom dat je de nieuwe hoger waardeert dan je huidige werknemers. Dat is echt problematisch.oké, ik snap het punt zeker (precedenten), maar beloftes moet men nakomen.
Het gaat niet om precedenten. Het gaat erom dat je de nieuwe hoger waardeert dan je huidige werknemers. Dat is echt problematisch.
Scrum-masters, branding, retention, teambuildings…
Laat me eens werken aub.

Een goede Scrum master lijkt me opzich wel een waardevolle toevoeging.Elke keer als mensen mij proberen uitleggen wat een scrum master nu eigenlijk doet en dan beginnen afkomen met newspeak woorden à la "agile", ja salut dan ik moet het niet meer horen.
Zeg toch gewoon dat je verantwoordelijk bent voor het organiseren van Teams-meetings, and be done with it.![]()
Dat is een belangrijk verschil in afdwingbaarheid van bepaalde verloningen. Daarom word ik principieel ook liever verloond in euro’s, want jaar na jaar gingen ook de leasingwagens in categorie naar beneden of moest je er langer mee rijden. Dat zijn evenzeer “beloftes.”bij de huidige werknemers werd kennelijk geen belofte verbroken. Voor de nieuwe wel.
Een goede Scrum master lijkt me opzich wel een waardevolle toevoeging.
Eigenlijk is het dan ook gewoon "project manager" maar via een specifieke methode.

Niemand kan multitasken, ook vrouwen niet trouwens. Hooguit continu switchen in taken wat heel inefficiënt is.Agile is volgens mij voor tamzakken die niet wensen te multitasken zoals een normale mens.
Mja, het gebruik van dat soort jargon doet me ook altijd denken dat men er meer van wil maken dat het is. Komt natuurlijk bij elk onderwerp voor, als je soms mensen hoort spreken over pakweg hun bitcoins lijkt het ook wel alsof dat extreem ingewikkeld is.Elke keer als mensen mij proberen uitleggen wat een scrum master nu eigenlijk doet en dan beginnen afkomen met newspeak woorden à la "agile", ja salut dan ik moet het niet meer horen.
Zeg toch gewoon dat je verantwoordelijk bent voor het organiseren van Teams-meetings, and be done with it.![]()
Sorry, maar welke volwassen mens laat afval achter in een lokaal ipv dat zelf op te ruimen? Dat zou ik zelfs niet 1 keer laten gebeuren.Miranda de kuisvrouw die de frappuccino's en de andere Starbucks rommel opruimt na afloop van één van de 200 wekelijkse "brainstormsessies" van het fancy team, die is pas een waardevolle toevoeging.
Goh, ik heb liever de wagen dan de Eurootjes, want op die centjes wordt je gewoon plat belast. Ineens 55% de goot in & dan moet je zelf nog een wagen beginnen aanschaffen & onderhouden. Dus principieel heb ik liever de wagen in m'n loon.Dat is een belangrijk verschil in afdwingbaarheid van bepaalde verloningen. Daarom word ik principieel ook liever verloond in euro’s, want jaar na jaar gingen ook de leasingwagens in categorie naar beneden of moest je er langer mee rijden. Dat zijn evenzeer “beloftes.”

Principieel heb ik ook liever dat iedereen alles in euro's krijgt zodat ik jullie auto's niet mee financier.Goh, ik heb liever de wagen dan de Eurootjes, want op die centjes wordt je gewoon plat belast. Ineens 55% de goot in & dan moet je zelf nog een wagen beginnen aanschaffen & onderhouden. Dus principieel heb ik liever de wagen in m'n loon.
MAAR je hebt absoluut gelijk dat het jaar na jaar slechter wordt.
't Is er bij ons ook zeker en vast ni op aan het verbeteren. Ik ben er vrijwel zeker van dat als het mijnen toer weer is om (verplicht) te verwisselen dat ik minder ga krijgen dan nu.
Ik zou vechten om er langer mee te blijven rijden eerlijk gezegd, dus dat zie ik niet als een issue momenteel.![]()

Ik denk dat die discussie al meermaals gevoerd is & ik ga die hier niet opnieuw starten want da's een eindeloze discussie van pro & contra.Principieel heb ik ook liever dat iedereen alles in euro's krijgt zodat ik jullie auto's niet mee financier.![]()
Sorry, maar welke volwassen mens laat afval achter in een lokaal ipv dat zelf op te ruimen? Dat zou ik zelfs niet 1 keer laten gebeuren.
Hier nog eentje: de coördinator van de dispatching stelde vast dat er een klein dispuut was over de radiozender op kantoor. Zijn oplossing: papiertje laten rondgaan met de favoriete radiozenders van de collega's en dan elke dag een andere radiozender met op donderdag radiostilte.

Die dag gaat de NC-hoofdtelefoon opHint: "radio Maria" invullen![]()

De No Christus hoofdtelefoon?Die dag gaat de NC-hoofdtelefoon op![]()
Ik dacht dat de emoji duidelijk zou zijn. Ik ben het wel met je oneens, maar die discussie is allemaal heel emotioneel beladen, dan liever er wat om lachen.Ik denk dat die discussie al meermaals gevoerd is & ik ga die hier niet opnieuw starten want da's een eindeloze discussie van pro & contra.
So let's agree to disagree.

Classic Munoz.Miranda de kuisvrouw die de frappuccino's en de andere Starbucks rommel opruimt na afloop van één van de 200 wekelijkse "brainstormsessies" van het fancy team, die is pas een waardevolle toevoeging.