ThekillingGoku
Well-known member
Da's ne kost die niet zal 'renderen' zeker.1,3 miljard winst vorig jaar. Maar deftige stoelen? Vergeet het.
Altijd 't zelfste verhaal rondom inrichting van de mensen hun werkplek, niet enkel de stoel.
Dus naast de stoel is het ook bv. 'de schermen'. Zo kostelijk is het niet t.o.v. de omzet om iedereen van 2 externe monitoren te zien (zelfs met 1,3 miljoen winst), maar toch moet je al chance hebben dat je ze krijgt. Ook in de posities waar dat extra productiviteit oplevert.
(So yeah ... het voordeel van thuis te werken, hier heb ik m'n 2 externe 4K monitoren wel)
Idem met bedrijven die per sé de goedkoopste laptop willen aankopen, ook al kan je productiever zijn met een sneller machien (voornamelijk boot SSD properly sized, CPU & RAM in mijn branche).
I get it, men vervangt dat ding om de 3 jaar, dus da's een 'recurring' cost, but still.


)