Net een collega teruggekomen uit ziekteverlof. Een operatie, geen burnout. (Want diegenen in burnout, die verlengen hun ziekteverlof telkens.)
Met de vraag of hij een project mag overdragen naar mij, zonder mijn teamlead in CC.

Altijd verdacht. Welkom terug jongen. In de wereld waar elk project als een hete aardappel zo snel mogelijk van links naar rechts wordt gegooid omdat iedereen overladen is.
Instant geforward naar mijn teamlead. -> "Gaat niet. Neem jij dit verder op met X?"
Ik vraag mij soms af wat onze klanten moeten denken van ons bedrijf wanneer een project voor de 4de keer wordt overgedragen.
Het zou mij ook niet verwonderen dat mijn teamlead binnen de kortste keren ook het zinkend schip zal verlaten. Die moet ook serieus wat shit verwerken de laatste tijd. Nu ook mijn n+2 aan de zijkant staat, zal het er niet op verbeteren.
Noteer deze maar.
En ondertussen ligt mijn vraag naar opslag nog steeds bij HR.