Werk Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ik hoop dat dat daar dan geen al te intellectuele zaken moeten uitgevoerd worden door die persoon :)

Velpon echt in een laptoppoort gieten lijkt mij toch ergens te wijzen op lager denkvermogen. Ge weet toch dat dat niet goe komt of niet de bedoeling is...
Da's zoals met ne gsm in bad gaan en dan zagen dat die kapot is, ge weet dat dat niet de bedoeling is.
I disagree. Ik ga met de GSM in bad & die GSM kan daar tegen. :sneaky:

Een half uurke op 't gemak & YouTube podcastje of iets dergelijks in gang steken. Als ge dan telefoon krijgt trilt die zichzelf natuurlijk in 't water, maar die kan der tegen. :devilish:
 
Ik merk dat ik op het werk toch een dikkere huid aan het kweken ben en beter kan omgaan met "crisis" situaties. Ik zit op momenten mijn eigen manager te kalmeren en perspectief te bieden.
 
Vandaag opleiding gehad en de gast die de opleiding gaf had nog nooit Teams gebruikt.
Dat probeert ge toch eens op voorhand, wat een gedoe. Moeten wij hem eerst opleiden in Teams te gebruiken :')

Opleiding is 2u uitgelopen.

En dan op het einde de wijze woorden:

"Da werkt precies toch niet zo goed he, online opleiding geven"

Zucht.
 
Ik merk dat ik op het werk toch een dikkere huid aan het kweken ben en beter kan omgaan met "crisis" situaties. Ik zit op momenten mijn eigen manager te kalmeren en perspectief te bieden.
Wat is juist de ergernis? Lijkt me meer iets positief te zijn. Of het moest zijn dat je meer van je manager verwacht in "crisis" situaties.
 
Ik hoop dat dat daar dan geen al te intellectuele zaken moeten uitgevoerd worden door die persoon :)

Velpon echt in een laptoppoort gieten lijkt mij toch ergens te wijzen op lager denkvermogen. Ge weet toch dat dat niet goe komt of niet de bedoeling is...
Da's zoals met ne gsm in bad gaan en dan zagen dat die kapot is, ge weet dat dat niet de bedoeling is.
Scopes voor wapens monteren :unsure:
 
Hysterische ex-collega stond aan de deur. Baas was in gesprek en ze stond op ontploffen omdat m'n baas bepaalde papieren niet had ingevuld waardoor ze al sinds november geen loon had ontvangen. Roepen en tieren, dreigen met dingen kapot te maken en wat liggen schelden. Er is een nieuwe die ik wat mee begeleid en allerlei complimentjes aan het roepen over de firma toen hij hem zag zitten.
Baas was in gesprek met deur op slot en zij roepen en tieren dat die papieren NU ingevuld moeten worden, anders belt ze de politie.
Baas was klaar en ging weg, zij met de papieren hem achterna, roepen en tieren en wat emopraat. Ook dreigen met politie bellen... Lol, wat gingen die doen?
Uiteindelijk liet m'n baas ons zowat in de steek met dat psychogeval. Die had zeker nog een uur bij ons gezeten, hield ons van ons werk door constant te bellen naar haar man, haar moeder denk ik. Toen ik dat zei in de Teams-app, belde een andere collega die met haar kon opschieten haar op, waardoor zij nog meer ontplofte omdat wij klikkers waren.
Uiteindelijk belt ze zeker 10 keer de politie, die dan ook maar komen opdraven. Ik had dikke problemen, want ik had geen mondmasker bij (wel in auto) noch had ik een attest dat ik daar moest zijn. Zat ik daar wat half verscholen, hopend dat de politie me niet zag. Die stonden in de gang met die psycho, zeggen dat ze niks konden doen en ze daarvoor maar naar 't syndicaat moet gaan.
Uiteindelijk komt baas terug, politie zegt hem op een kinderachtige manier dat hij de papieren ingevuld moet hebben tegen 10u volgende ochtend. De politie is precies een groep sociale werkers geworden.
 
Hysterische ex-collega stond aan de deur. Baas was in gesprek en ze stond op ontploffen omdat m'n baas bepaalde papieren niet had ingevuld waardoor ze al sinds november geen loon had ontvangen. Roepen en tieren, dreigen met dingen kapot te maken en wat liggen schelden. Er is een nieuwe die ik wat mee begeleid en allerlei complimentjes aan het roepen over de firma toen hij hem zag zitten.
Baas was in gesprek met deur op slot en zij roepen en tieren dat die papieren NU ingevuld moeten worden, anders belt ze de politie.
Baas was klaar en ging weg, zij met de papieren hem achterna, roepen en tieren en wat emopraat. Ook dreigen met politie bellen... Lol, wat gingen die doen?
Uiteindelijk liet m'n baas ons zowat in de steek met dat psychogeval. Die had zeker nog een uur bij ons gezeten, hield ons van ons werk door constant te bellen naar haar man, haar moeder denk ik. Toen ik dat zei in de Teams-app, belde een andere collega die met haar kon opschieten haar op, waardoor zij nog meer ontplofte omdat wij klikkers waren.
Uiteindelijk belt ze zeker 10 keer de politie, die dan ook maar komen opdraven. Ik had dikke problemen, want ik had geen mondmasker bij (wel in auto) noch had ik een attest dat ik daar moest zijn. Zat ik daar wat half verscholen, hopend dat de politie me niet zag. Die stonden in de gang met die psycho, zeggen dat ze niks konden doen en ze daarvoor maar naar 't syndicaat moet gaan.
Uiteindelijk komt baas terug, politie zegt hem op een kinderachtige manier dat hij de papieren ingevuld moet hebben tegen 10u volgende ochtend. De politie is precies een groep sociale werkers geworden.
Nu ja, als ik geen loon had gehad sinds november en het is nu eind april dan zou ik daar ook niet mee hebben kunnen lachen eigenlijk.

Beeld u maar eens in dat je daardoor uw huur niet kunt betalen of... plezant is anders denk ik zo.
Maar dit had ze dan al sneller moeten aankaarten via de vakbond. Daarvoor dienen die juist... ook al zijn er mensen die zeggen dat een vakbond nutteloos is.
 
Hysterische ex-collega stond aan de deur. Baas was in gesprek en ze stond op ontploffen omdat m'n baas bepaalde papieren niet had ingevuld waardoor ze al sinds november geen loon had ontvangen. Roepen en tieren, dreigen met dingen kapot te maken en wat liggen schelden. Er is een nieuwe die ik wat mee begeleid en allerlei complimentjes aan het roepen over de firma toen hij hem zag zitten.
Baas was in gesprek met deur op slot en zij roepen en tieren dat die papieren NU ingevuld moeten worden, anders belt ze de politie.
Baas was klaar en ging weg, zij met de papieren hem achterna, roepen en tieren en wat emopraat. Ook dreigen met politie bellen... Lol, wat gingen die doen?
Uiteindelijk liet m'n baas ons zowat in de steek met dat psychogeval. Die had zeker nog een uur bij ons gezeten, hield ons van ons werk door constant te bellen naar haar man, haar moeder denk ik. Toen ik dat zei in de Teams-app, belde een andere collega die met haar kon opschieten haar op, waardoor zij nog meer ontplofte omdat wij klikkers waren.
Uiteindelijk belt ze zeker 10 keer de politie, die dan ook maar komen opdraven. Ik had dikke problemen, want ik had geen mondmasker bij (wel in auto) noch had ik een attest dat ik daar moest zijn. Zat ik daar wat half verscholen, hopend dat de politie me niet zag. Die stonden in de gang met die psycho, zeggen dat ze niks konden doen en ze daarvoor maar naar 't syndicaat moet gaan.
Uiteindelijk komt baas terug, politie zegt hem op een kinderachtige manier dat hij de papieren ingevuld moet hebben tegen 10u volgende ochtend. De politie is precies een groep sociale werkers geworden.
Ik begrijp de situatie niet? Uw ex-collega zit in haar opzegperiode en uw baas weigert al bijna zes maanden haar loon door te storten? Of de baas weigert haar C4 te bezorgen zodat ze geen uitkering kan aanvragen? Het ontbreekt uw baas trouwens ook aan een serieus gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel... .
 
Nu ja, als ik geen loon had gehad sinds november en het is nu eind april dan zou ik daar ook niet mee hebben kunnen lachen eigenlijk.

Beeld u maar eens in dat je daardoor uw huur niet kunt betalen of... plezant is anders denk ik zo.
Maar dit had ze dan al sneller moeten aankaarten via de vakbond. Daarvoor dienen die juist... ook al zijn er mensen die zeggen dat een vakbond nutteloos is.
De vakbond gaat ook gewoon maar mailen en bellen hoor. Ze kunnen geen geweer tegen zijn hoofd houden en zeggen dat hij die papieren moet tekenen.

Dit terzijde. Als je zo een baas hebt dan werk je in een immens kutbedrijf.

Alles is goed tot je in haar schoenen staat en een huis af moet betalen met 2 kinderen. Maar daar zal hij niet wakker van liggen want hij zwemt waarschijnlijk in het geld. Ik zou eens willen zien wat je dan zou doen. Ik zou me serieus moeten inhouden om hem geen klap voor zijn kop te verkopen.
 
Ik vind het ook maar een raar verhaal, en zelfs met deze eenzijdige vertelling kies ik al de kant van de vrouw :wtf:. Ge moet maar eens 7 fucking maand uw loon niet krijgen... hoe zou ge piepen?
 
De vakbond gaat ook gewoon maar mailen en bellen hoor. Ze kunnen geen geweer tegen zijn hoofd houden en zeggen dat hij die papieren moet tekenen.

Dit terzijde. Als je zo een baas hebt dan werk je in een immens kutbedrijf.

Alles is goed tot je in haar schoenen staat en een huis af moet betalen met 2 kinderen. Maar daar zal hij niet wakker van liggen want hij zwemt waarschijnlijk in het geld. Ik zou eens willen zien wat je dan zou doen. Ik zou me serieus moeten inhouden om hem geen klap voor zijn kop te verkopen.
Neen, maar ze kunnen wel een procedure opstarten.
 
Het gaat wss om een slecht afgeleverde c4, dat komt soms voor, hierdoor wordt de uitkering niet uitbetaald. 7 maand loon is zeer lang, lijkt me wel straf, ofwel zit er opzegvergoeding in. Als je baas je loon niet betaalt, laat je dat toch geen 7 maand aanslepen?
 
Ja ok, maar binnen de maand gaat het ook lang niet opgelost zijn e.
Neen, maar het gaat hier niet over het loon van maart hé. Het gaat hier over de verloning 7 maand geleden bij wijze van spreken.

1 maandje kun je al wel eens overbruggen. En sommigen onder ons kunnen 7 maand ook al wel overbruggen. Maar dat is echt niet gegeven aan iedereen of zelfs de meerderheid. Dit is om mensen in de miserie te duwen.

En met de druk die een vakbond kan leggen duurt dat dan zolang niet. Ook al omdat zij perfect de procedures kennen, terwijl jij en ik van toeten noch blazen weten. Waardoor de enige tool die zo iemand ter zijn beschikking is, is persoonlijk de ambetanterik gaan uithangen.

Niet alle ambetanterikken zijn ambtenaars hé.
 
Wie zo lang zonder inkomen zit, krijgt doorgaans het advies om een soort "voorschot" te bekomen via het OCMW dat je dan terugbetaalt eens je je achterstal wél ontvangen hebt.
 
Ex-collega haar ontslag was uitbetaald voor zover ik weet, en de reden tot haar ontslag was zo kinderachtig dat het niet in de peuterspeelzaal van 9lives zou passen. De baas is eigenlijk veel te joviaal, open en vriendschappelijk waardoor er weleens misbruik van gemaakt wordt..

Ik hoorde van hem dat hij nog de C4 van nog een ander collega moest bezorgen, ook vertrokken in hetzelfde jaar, dus sowieso zal het gewoon slordigheid zijn denk/hoop ik...?
 
haa zwarten, kunde snel even voor nen renovatie wedstrijd 900kw aan luchtwaterwarmtepompen in de kelder plaatsen.
150m² enkel aan warmtepompen, 397440m³/h!!!!!!!!!!!!! aan lucht. Aanzuigrooster aan 1m/s is 110m²!!!! 110 fucking vierkante meter.
haja ... kan da vandaag nog gebeuren.. hup hup, knalt dat er maar in.
 
Terug
Bovenaan