Werk Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Je kan dat ook omdraaien: 200% van 30. :p
Neeje dat kun je niet !!!!!!

200 - 30% kun je niet 200% * 30 van maken noch 30% - 200 of zelfs in dit geval 200% - 30.

foei foei dit is basis wiskunde :(

Indien de referentie correct was gemaakt dan had je van 200 - 30% van 200 oftewel 200 - (30/100*200) er 200 * (1 - 30/100) en had je er dus 200% van (100-30) kunnen van maken !!!
 
Laatst bewerkt:
Neeje dat kun je niet !!!!!!

200 - 30% kun je niet 200% * 30 van maken noch 30% - 200 of zelfs in dit geval 200% - 30.

foei foei dit is basis wiskunde :(

Indien de referentie correct was gemaakt dan had je van 200 - 30% van 200 oftewel 200 - (30/100*200) er 200 * (1 - 30/100) en had je er dus 200% van (100-30) kunnen van maken !!!
Allez dan: als 200 - (30% van 200) te moeilijk is, kan je ook 200 - (200% van 30) doen. Nu goed? :p
 
Meestal een ergernis dat ik gigantisch veel mails heb en telefoon.
Vandaag is es ne héél rustige dag, amper telefoon misschien 1/4de van het aantal telefoons. Zalig.
 
Miljaar, aantal zaken vergeten doen van een paar weken geleden. Achterstand blijft toch opbouwen...
Bon, ik probeer er rustig onder te blijven want collega's van mij zitten met nog veel meer achterstand en probleemdossiers.
 
Meestal een ergernis dat ik gigantisch veel mails heb en telefoon.
Vandaag is es ne héél rustige dag, amper telefoon misschien 1/4de van het aantal telefoons. Zalig.
Zalig hé. Ik heb vandaag ook maar 2 conf calls en voor de rest word ik redelijk met rust gelaten dus ik kan eindelijk wat doorperen. Heerlijk, zo'n dagen :love2: vooral omdat het al eeuwen geleden was.
 
sinds gisteren onze 4de coördinator/directeur begonnen op 2 maanden tijd. En elke keer hebben ze een andere manier van werken, benieuwd hoe lang deze gaat blijven.
 
Collega die weggaat in juni. Ze zeggen wel dat ze vervanging gaan zoeken, maar ge voelt het gewoon aankomen dat het weer noppes gaat zijn, en die taken verdeeld zullen worden onder de rest. :sop:
 
sinds gisteren onze 4de coördinator/directeur begonnen op 2 maanden tijd. En elke keer hebben ze een andere manier van werken, benieuwd hoe lang deze gaat blijven.
3 op een rij die vertrekken na een week of 2-3? Dan scheelt er toch iets serieus. Misschien de mensen blaaskes wijs gemaakt over verloning/voorwaarden? Maaltijdcheques ipv maaltijdseks?
 
3 op een rij die vertrekken na een week of 2-3? Dan scheelt er toch iets serieus. Misschien de mensen blaaskes wijs gemaakt over verloning/voorwaarden? Maaltijdcheques ipv maaltijdseks?
het was hun keuze niet om te vertrekken... ze werden telkens bedankt voor bewezen diensten.
 
Kerel maakt ticket aan "netwerk kabel" zonder veel uitleg. Ik ga gaan zien, meteen van zijn tak maken dat zijn ethernetkabel niet blijft zitten en dat dat al maanden is. Ik haal een nieuw lipke, steek dat op die kabel en toch gaat dat niet in die poort. Ik denk tiens, zou er intern iets gebogen zitten? Ik kijk in die poort en meneer had er niks beter op gevonden dan Velpon in die poort te gieten zodat zijn kabel zou blijven zitten.

Dom, dommer, domst :sop:
 
Kerel maakt ticket aan "netwerk kabel" zonder veel uitleg. Ik ga gaan zien, meteen van zijn tak maken dat zijn ethernetkabel niet blijft zitten en dat dat al maanden is. Ik haal een nieuw lipke, steek dat op die kabel en toch gaat dat niet in die poort. Ik denk tiens, zou er intern iets gebogen zitten? Ik kijk in die poort en meneer had er niks beter op gevonden dan Velpon in die poort te gieten zodat zijn kabel zou blijven zitten.

Dom, dommer, domst :sop:
Zeker dat dat Velpon was, wat mensen allemaal niet doen op hun laptop?
 
Was in een labo dus ik denk niet dat daar intieme activiteiten gebeuren :unsure:
Ik hoop dat dat daar dan geen al te intellectuele zaken moeten uitgevoerd worden door die persoon :)

Velpon echt in een laptoppoort gieten lijkt mij toch ergens te wijzen op lager denkvermogen. Ge weet toch dat dat niet goe komt of niet de bedoeling is...
Da's zoals met ne gsm in bad gaan en dan zagen dat die kapot is, ge weet dat dat niet de bedoeling is.
 
Terug
Bovenaan