CerumenCrevice
Well-known member
hier een plant die al 10 keren dood is verklaard door mijn moeder, staat weer in bloei.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dat eens met haar, dan weet ze hoe het voelt.hier een plant die al 10 keren dood is verklaard door mijn moeder, staat weer in bloei.
Net door een frans dorpje gekuierd met 2 stokbroden onder mijn arm.
Sacre dieu, quel beau temps
Hon hon hon
Lectorr heeft het opgepikt![]()
“Emsiekensie”: Vlaams Belang-Kamerlid zorgt met verkeerde uitspraak ongewild voor vertier
Een Vlaams Belang-kamerlid heeft tijdens de parlementaire hoorzitting rond de bpost-schandalen ongewild voor een streepje amusement gezorgd. Nathalie Dewulf ging dieper in op de rol van consultancybedrijf McKinsey, maar het is vooral de uitspraak van het woord die haar zal blijven...www.hln.be
MC Kensie, zotte rapper die dude.
Nog steeds stukken beter dan de lelijke remake uit 2012.Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit.die wagens
![]()
Da’s zo een goeie film!Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit.die wagens
![]()
Weer wat gelul van die vuile gazet. Als ge niet op reis kan gaan zonder al uw rommel van thuis blijf je beter thuis.![]()
KIJK. TikTokster deelt dé hack voor vliegtuigreizigers: “Zo geraak je met extra vloeistoffen door de luchthavencontrole”
Ga jij binnenkort op reis en wil je heel graag wat meer vloeistoffen meenemen? Wel, volgens TikTokster Coco is dat geen probleem. Momenteel mag je in België maximum 100 ml aan vloeistoffen en gels meenemen, maar dat kan je dus omzeilen. In een video vertelt Coco namelijk hoe ze al tien jaar lang...www.hln.be
"Zo kunnen bevroren vloeistoffen flink gaan doorwegen in je valies. Let dus zeker op dat je reiskoffer niet te zwaar wordt". Science Enzo...
Die special effects waren nochtans redelijk vooruitstrevend.Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit.die wagens
![]()
natuurlijk was dat toen de max, dat snap ik echt wel. Maar zoals ik zei: dit was de eerste x dat ik die film zag, dan kijk je er niet met die 'emotionele' blik naar zoals je die gezien zou hebben in 1990 he.Die special effects waren nochtans redelijk vooruitstrevend.
De practical effects zijn het indrukwekkends imo. Zo maken ze het vandaag nog amper. Wanneer Arnie uit z'n vermomming opengaat bvb.
Ziet er toch 10x cooler uit dan als ze zoiets in CGI zouden doen.

Het was een simpelere tijd zeker, als je die actie-blockbusters uit de jaren '80 of vroege jaren '90 ziet is een beetje nostalgie vaak wel handig. Het was vaak ook allemaal heel stereotypisch, terwijl we tegenwoordig een soort van donkerheid gewoon zijn, waar de held eigenlijk een getormenteerde klootzak is, net zoals de slechterik. Enkel heeft die laatste dan een massamoord gepleegd ofzo.kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen.![]()