Je glimlach van vandaag

Net door een frans dorpje gekuierd met 2 stokbroden onder mijn arm.

Sacre dieu, quel beau temps
Hon hon hon
leclerc-mustache.gif

Nooit de grote South park fanaat geweest maar momenteel toch al paar keer dubbel gelegen met the stick of truth zo plat maar zo goed :D .

Stukje op VTM nieuws dat ze een fifa tornooi hebben georganiseerd enkel voor vrouwen en dat ze een team van e-flames willen samen stellen.
Helemaal opt einde stellen ze de eerste "winnares" voor.

Instant lachbui samen met m'n pa voor tv toen ze in beeld kwam.

Oh ironie.

Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit. :p die wagens :rofl:

Total Recall met Arnie aan het bekijken. Is de eerste keer dat ik die zie. Damn, das slecht geacteerd en zelfs het futuristische ziet er nu gedateerd uit. :p die wagens :rofl:
Nog steeds stukken beter dan de lelijke remake uit 2012.

De originele is nog altijd een heerlijke film imo.

"Zo kunnen bevroren vloeistoffen flink gaan doorwegen in je valies. Let dus zeker op dat je reiskoffer niet te zwaar wordt". Science Enzo...

"Zo kunnen bevroren vloeistoffen flink gaan doorwegen in je valies. Let dus zeker op dat je reiskoffer niet te zwaar wordt". Science Enzo...
Weer wat gelul van die vuile gazet. Als ge niet op reis kan gaan zonder al uw rommel van thuis blijf je beter thuis.

Productief dagje gisteren: Een hele dag in den hof werken (onkruid wieden, haag scheren, verhakselen, klapke met de buurvrouw), intussen nog een was doen, het huis stofzuigen, naar de winkel en wat ramen kuisen om dan 's avonds rond zonsondergang naar een fabrieksgebouw dat ze aan het strippen zijn te fietsen om met de drone wat foto's te pakken. En vanochtend buiten kunnen ontbijten.

En tickets besteld om volgend weekend met de kinderen naar het nerdland festival te gaan.

Mijn eigen, bijna engelachtige, onschuld. Nochtans is het venndiagram tussen ‘ken ik mijn kinderen’ en ‘koop 30.000 strijkparels’ in dit huis absoluut twee aparte cirkels. Maar ik leef in optimisme!

Die special effects waren nochtans redelijk vooruitstrevend.
De practical effects zijn het indrukwekkends imo. Zo maken ze het vandaag nog amper. Wanneer Arnie uit z'n vermomming opengaat bvb.

Ziet er toch 10x cooler uit dan als ze zoiets in CGI zouden doen.

Die special effects waren nochtans redelijk vooruitstrevend.
De practical effects zijn het indrukwekkends imo. Zo maken ze het vandaag nog amper. Wanneer Arnie uit z'n vermomming opengaat bvb.

Ziet er toch 10x cooler uit dan als ze zoiets in CGI zouden doen.
natuurlijk was dat toen de max, dat snap ik echt wel. Maar zoals ik zei: dit was de eerste x dat ik die film zag, dan kijk je er niet met die 'emotionele' blik naar zoals je die gezien zou hebben in 1990 he.

Allez, kweet waar Elon Musk zijn inspiratie voor de cybertruck van komt hoor:
f0db9581ca4a6ea7b3d1b2be649668c2--total-recall-movie-cars.jpg
427966ffd268a63faada35ece2bebdf4.jpg

images

kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen. :p

kvond het gewoon grappig (en slecht geacteerd), maar blijkbaar trap ik daardoor op wat tenen. :p
Het was een simpelere tijd zeker, als je die actie-blockbusters uit de jaren '80 of vroege jaren '90 ziet is een beetje nostalgie vaak wel handig. Het was vaak ook allemaal heel stereotypisch, terwijl we tegenwoordig een soort van donkerheid gewoon zijn, waar de held eigenlijk een getormenteerde klootzak is, net zoals de slechterik. Enkel heeft die laatste dan een massamoord gepleegd ofzo.

Nu goed ja, de Vlaamse cinema van die tijd moest het vaak hebben van de blote borsten van een BV, dus ja het kon erger.

Terug
Bovenaan