Je glimlach van vandaag

Je mag er in feite niet mee lachen als iets zijn natuurlijke biotoop kwijt is, maar de Delhaize-klant die nu even verplicht in de AH moest rondlopen was toch wel grappig. ‘Wat is de prijs per kilo hier dan van? Want in Delhaize is dat €38 en als ik dat hier tel is dat €36. Is dat dan een B merk? Want het is hetzelfde? Maar die prijs? Is dit dezelfde kwaliteit?’ Het gezicht van het jobstudentje die bijna in de paprikachips geduwd was, was goud waard.

Waarde lezer, het ging over strooikaas.

Je mag er in feite niet mee lachen als iets zijn natuurlijke biotoop kwijt is, maar de Delhaize-klant die nu even verplicht in de AH moest rondlopen was toch wel grappig. ‘Wat is de prijs per kilo hier dan van? Want in Delhaize is dat €38 en als ik dat hier tel is dat €36. Is dat dan een B merk? Want het is hetzelfde? Maar die prijs? Is dit dezelfde kwaliteit?’ Het gezicht van het jobstudentje die bijna in de paprikachips geduwd was, was goud waard.

Waarde lezer, het ging over strooikaas.
Is het raar als ik nog nooit van strooikaas gehoord heb? Is dat ... kaas... om te strooien? :unsure: Is dat dan niet gewoon... kaas?

Ik vermoed wat normale mensen geraspte kaas noemen.
Nee, ik bedoel kaas om te strooien, zo 👇🏻 of wat mensen normale kaas noemen.
tumblr_padjx266cJ1vdujbco1_500.gif

Onze kleinste heeft het grootouderschap her gedefinieerd: from 50 years old to death. En from a thousand to infinity years is heaven age. God en Junior die weet wat je tussen ‘dood’ en ‘duizend jaar’ moet gaan doen.

Dit is Ratticus Finch. De reden dat de hond al de hele ochtend van het ene raam naar het andere zoomt, epically losing his shit. Beestje loopt ei zo na met een plakkaat ‘FU’ door de tuin en de hond is op Google naar clusterbommen aan het zoeken. Doordat ze alle velden hierachter vol aan het bouwen zijn, zien we er meer dan normaal.

8E1EB231-952B-4FDA-8563-E2C62DCAADB5.jpeg

Dit is Ratticus Finch. De reden dat de hond al de hele ochtend van het ene raam naar het andere zoomt, epically losing his shit. Beestje loopt ei zo na met een plakkaat ‘FU’ door de tuin en de hond is op Google naar clusterbommen aan het zoeken. Doordat ze alle velden hierachter vol aan het bouwen zijn, zien we er meer dan normaal.

Bekijk bijlage 18156
En da's jouw glimlach? 🙈

Ik ben onverbeterlijk zwak van hart voor elk beest. Ook ratten. Nochtans vond ik Ratatouille geen leuke film. Onze bijgarage is ook een safe haven voor muizen. In de woorden van Forrest Gump: I am not a smart Squid.
Er woont er hier één in ons tuinhuis tussen het oud kippenvoer (de kippen zijn dood door bloedluis, kakdingen dat, en ook een tweetal opgegeten door, je leest het goed, egels). Hij weigert van het vergif te eten, je mag hem adopteren.

Terug
Bovenaan