Je glimlach van vandaag

Niet netjes om met iemand te lachen die zich bezeert. Maar moest toch eens gniffelen.

Last minute dagje verlof genomen. Kindjes op school en nu effe shoppen met vrouwke en seffes een goeie ierse ribeye binnenschuiven.

Er woont er hier één in ons tuinhuis tussen het oud kippenvoer (de kippen zijn dood door bloedluis, kakdingen dat, en ook een tweetal opgegeten door, je leest het goed, egels). Hij weigert van het vergif te eten, je mag hem adopteren.
Helaas pindakaas @Squidward, Patje het ratje heeft nu toch van de korrels gegeten denk ik, hij is "verdwenen".

Djeezes, Mister Vermoordervandeonschuld, die korrels zijn voor uw vrouw é, niet voor fauna en flora.

't is wel een hobbelparcours hoor uw posts lezen. Pagina terug schattige ratjes in de bloemwei en gewiekste referenties naar Squidward. Pagina vooruit? Dit.

Ik wist niet of het ik bij glimlach of ergernis moest plaatsen, maar toch maar voor de glimlach gekozen omdat ik me er vandaag al mee geamuseerd heb :crazy:

Die 'ondervraging' van de TikTok CEO door het Amerikaanse Congres was zo enorm amateuristisch. Die man wordt continu onderbroken en krijgt de meest belachelijke vragen. Er was zelf een congreslid die vroeg of TikTok een verbinding maakt met WiFi in huis en of ze data opslagen rond het groter worden van je ogen tijdens het bekijken van video's. Oh ja, en waarom Texas gebruik wordt als een onderdeel van projectnaam :biglaugh:

Ik deel graag enkele video's:

Ik wist niet of het ik bij glimlach of ergernis moest plaatsen, maar toch maar voor de glimlach gekozen omdat ik me er vandaag al mee geamuseerd heb :crazy:

Die 'ondervraging' van de TikTok CEO door het Amerikaanse Congres was zo enorm amateuristisch. Die man wordt continu onderbroken en krijgt de meest belachelijke vragen. Er was zelf een congreslid die vroeg of TikTok een verbinding maakt met WiFi in huis en of ze data opslagen rond het groter worden van je ogen tijdens het bekijken van video's. Oh ja, en waarom Texas gebruik wordt als een onderdeel van projectnaam :biglaugh:

Ik deel graag enkele video's:

Toen ze daar Mark Zuckerbot moesten interviewen was dat ook al zo'n schouwspel van boomers die over elkaar vallen om de meest domme vraag te stellen.

IMG-20230324-162635.jpg

Regenboog gedurende 1/3de van de wandeling mogen zien én terug op tijd thuis voor het met bakken begon te regenen.

Ik heb niet alles bekeken maar zijn antwoord op de vraag IVM pupildilatie is toch naast de kwestie? Hij zegt dat ze geen stem of gezicht gebruiken om hun gebruikers te identificeren maar dat is voor mij niet hetzelfde als pupildilatie meten om te loggen welke filmpjes meer reactie uitlokken (kan ook gemeten worden door tijd bekeken, aantal keer herbekeken, reactie of niet etc) en zodoende een algoritme aan te passen :thinking:

Terug
Bovenaan