De moustache, dat ABN, de zelfgetekende weerkaarten. Wat een tijd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het raar als ik nog nooit van strooikaas gehoord heb? Is dat ... kaas... om te strooien?Je mag er in feite niet mee lachen als iets zijn natuurlijke biotoop kwijt is, maar de Delhaize-klant die nu even verplicht in de AH moest rondlopen was toch wel grappig. ‘Wat is de prijs per kilo hier dan van? Want in Delhaize is dat €38 en als ik dat hier tel is dat €36. Is dat dan een B merk? Want het is hetzelfde? Maar die prijs? Is dit dezelfde kwaliteit?’ Het gezicht van het jobstudentje die bijna in de paprikachips geduwd was, was goud waard.
•
•
•
Waarde lezer, het ging over strooikaas.
Is dat dan niet gewoon... kaas?Ik vermoed wat normale mensen geraspte kaas noemen.Is het raar als ik nog nooit van strooikaas gehoord heb? Is dat ... kaas... om te strooien?Is dat dan niet gewoon... kaas?
Of poederkaas gezien de prijs? Grana padanoIs het raar als ik nog nooit van strooikaas gehoord heb? Is dat ... kaas... om te strooien?Is dat dan niet gewoon... kaas?
Nee, ik bedoel kaas om te strooien, zoIk vermoed wat normale mensen geraspte kaas noemen.
of wat mensen normale kaas noemen.
Nee, ik bedoel kaas om te strooien, zoof wat mensen normale kaas noemen.
![]()
Dat is iets van de delhaize zeker?Nee, ik bedoel kaas om te strooien, zoof wat mensen normale kaas noemen.
![]()
En da's jouw glimlach?Dit is Ratticus Finch. De reden dat de hond al de hele ochtend van het ene raam naar het andere zoomt, epically losing his shit. Beestje loopt ei zo na met een plakkaat ‘FU’ door de tuin en de hond is op Google naar clusterbommen aan het zoeken. Doordat ze alle velden hierachter vol aan het bouwen zijn, zien we er meer dan normaal.
Bekijk bijlage 18156

Ik ben onverbeterlijk zwak van hart voor elk beest. Ook ratten. Nochtans vond ik Ratatouille geen leuke film. Onze bijgarage is ook een safe haven voor muizen. In de woorden van Forrest Gump: I am not a smart Squid.En da's jouw glimlach?![]()
Dus ook nu weer geen exterminatus ?Ik ben onverbeterlijk zwak van hart voor elk beest. Ook ratten. Nochtans vond ik Ratatouille geen leuke film. Onze bijgarage is ook een safe haven voor muizen. In de woorden van Forrest Gump: I am not a smart Squid.
Straks loopt die rat hier rond met een punthelmke en een loopgraaf rond het tuinhuis.Dus ook nu weer geen exterminatus ?
Misschien wat phosphex wapens ?
Bedankt voor dit intieme bericht. Of wilde je dit eigenlijk in het werkglimlach topic posten?Een stresserend kutproject opeens in de plooi zien vallen, good times![]()

Er woont er hier één in ons tuinhuis tussen het oud kippenvoer (de kippen zijn dood door bloedluis, kakdingen dat, en ook een tweetal opgegeten door, je leest het goed, egels). Hij weigert van het vergif te eten, je mag hem adopteren.Ik ben onverbeterlijk zwak van hart voor elk beest. Ook ratten. Nochtans vond ik Ratatouille geen leuke film. Onze bijgarage is ook een safe haven voor muizen. In de woorden van Forrest Gump: I am not a smart Squid.
Er woont er hier één in ons tuinhuis tussen het oud kippenvoer (de kippen zijn dood door bloedluis, kakdingen dat, en ook een tweetal opgegeten door, je leest het goed, egels). Hij weigert van het vergif te eten, je mag hem adopteren.