Je glimlach van vandaag

Ik heb niet alles bekeken maar zijn antwoord op de vraag IVM pupildilatie is toch naast de kwestie? Hij zegt dat ze geen stem of gezicht gebruiken om hun gebruikers te identificeren maar dat is voor mij niet hetzelfde als pupildilatie meten om te loggen welke filmpjes meer reactie uitlokken (kan ook gemeten worden door tijd bekeken, aantal keer herbekeken, reactie of niet etc) en zodoende een algoritme aan te passen :thinking:

Mmm, klopt. Het hangt wat van je interpretatie af, denk ik.

Het meten van die pupildilatie is voor zover ik weet ook wel eerder complottheorie dan echt gestaafd op bepaalde bronnen.
In de rest van de gesprekken haalt hij wel telkens aan dat ze zich gewoon aan alle geldende afspraken binnen de tech houden. Je camera aanzetten terwijl daar geen akkoord voor is gegeven, is er naar mijn inziens ook eentje van. Daarnaast zegt hij geen data op te slaan van gezichtsgegevens.

Hij heeft ook voorgesteld om neutrale toezichthouders naar hun algoritmes etc te laten kijken, dus het lijkt mij eigenlijk best wel ok te zijn allemaal. Of toch alvast niet met slechtere intenties dan bv Meta.

Mmm, klopt. Het hangt wat van je interpretatie af, denk ik.

Het meten van die pupildilatie is voor zover ik weet ook wel eerder complottheorie dan echt gestaafd op bepaalde bronnen.
In de rest van de gesprekken haalt hij wel telkens aan dat ze zich gewoon aan alle geldende afspraken binnen de tech houden. Je camera aanzetten terwijl daar geen akkoord voor is gegeven, is er naar mijn inziens ook eentje van. Daarnaast zegt hij geen data op te slaan van gezichtsgegevens.

Hij heeft ook voorgesteld om neutrale toezichthouders naar hun algoritmes etc te laten kijken, dus het lijkt mij eigenlijk best wel ok te zijn allemaal. Of toch alvast niet met slechtere intenties dan bv Meta.
Ik zeg zeker niet dat ze het wel doen, zoals ik al zei heb ik niet alles bekeken/ben ik niet mee met de theorieën en discussies, maar in zo'n positie is het net belangrijk dat ge een duidelijk antwoord geeft op de vraag die effectief gesteld wordt. Ik denk dat hij dat antwoord wel probeert over te brengen maar het is een antwoord op een andere vraag.

En akkoord voor camera aan te zetten is makkelijk gevraagd tbh, meer dan de helft van de gebruikers tikt toch ja zonder na te denken waarom: camera toestaan tijdens gebruik app? Check!

En moet het opgeslaan worden als er gewoon geflagged wordt dat een filmpje dilatatie teweeg bracht? Kan gewoon een checkwaarde krijgen (1 punt per item dat interesse peilt, dus gecombineerde waarde voor dilatatie, kijktijd, herbekijken, reactie,...). Dat is geen data van gezichtsgegevens :p

Laatst bewerkt:
Ga een potje Potjesvlees open doen. Ben ik die ingrediënten aan het lezen: waterkonijn. Ale daar zit rat in ofwa? En op die moment realiseer ik mij dat er staat: water, konijn 🤣

België: crisis en malaise
Europa: crisis en malaise
De rest van de wereld: crisis en malaise

Sommige BGers op Economie/PolActua:

FB-IMG-1679832267730.jpg

Ga een potje Potjesvlees open doen. Ben ik die ingrediënten aan het lezen: waterkonijn. Ale daar zit rat in ofwa? En op die moment realiseer ik mij dat er staat: water, konijn 🤣
Is van dat kipkapvlees vol met gelatine?:sick:

Nu ja, goed voor de collageenaanmaak.

Laatst bewerkt:
Van dat beetje zon dat we in deze dagen krijgen gebruik gemaakt om even naar die mooie kerselaar in 't dorp gereden om daar foto's van te nemen.

Donderdag normaal gezien naar de Japanse tuin, ik hoop dat ik toch een tweetal uurtjes droog en zonnig weer heb maar indien niet worden het dan maar "moody rainy shots".

Langer licht (boe aan de mensen in de Ergernisthread :eviltongue:), de zon die binnen schijnt en een aperitief tijdens het koken… het leven is ook op 32 jaar nog zeer schoon. :love:

Van dat beetje zon dat we in deze dagen krijgen gebruik gemaakt om even naar die mooie kerselaar in 't dorp gereden om daar foto's van te nemen.

Donderdag normaal gezien naar de Japanse tuin, ik hoop dat ik toch een tweetal uurtjes droog en zonnig weer heb maar indien niet worden het dan maar "moody rainy shots".
In Hasselt?
En met de trein? 😋

langer licht klopt ook gewoon niet, mensen kiezen er plots voor een uur eerder op te staan :unsure:

rolluiken gaan hier nu gewoon dicht bij het gamen en tv kijken, na de werkdag. wat op zich een glimlach is. lang leve automatische rolluiken. geen licht op de oled :)

Terug
Bovenaan