Uw bijdrage zijn de foto's en filmkes voor haar instagram die ze in de aflevering tonen, zeker?
Inderdaad ja.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw bijdrage zijn de foto's en filmkes voor haar instagram die ze in de aflevering tonen, zeker?

Oooh ik dacht nog "dat ziet er een sympathieke uit" tijdens de filmpjes, kwam goed overAndere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.

| |||
|

Hier was ook zo'n thread. https://www.beyondgaming.be/threads/staking-thread.11024/lol kreeg een mailke over een staking bij coinbase en ik dacht: wtf, kennen ze dat daar ook al, dacht dat een Belgisch of Frans probleem was.
Een update over staking bij Coinbase Op 29 maart 2023 veranderen we onze algemene voorwaarden voor staking.
We maken u attent op het volgende:
- Met uw gestakete activa blijft u beloningen verdienen. Als u wilt doorgaan met staken, hoeft u niets te doen. Uw beloningen voor staken kunnen zelfs toenemen.
and then it hit me![]()

Die deepfake-clipkes Van Trump/Biden/Obama die over games/anime bekvechten. Geniaal.
Maar you're right. Hij is wel de geknipte man om filmpje's over te verspreiden op youtube 
De New York Times met hun columns waar ze antwoorden op lezersvragen.

Gewoon af en toe eens bij de p*ssy grabben.ergernis/glimlach zit in elkaar verweven , maar aangezien ik een optimistische mens ben, post ik het in de glimlach thread.
Vanmorgen opgestaan, en kort nadien vlammende ruzie met vrouwlief. ik heb er een hekel aan dat ze het huis vuil maakt. Overal noodles resten onder de ontbijt tafel, make up tissue's laten liggen aan de dressoir spiegel, bloemen water gegeven met een glas ipv gieter, waardoor heel de salontafel nat, badkamer vol haar..... Overal waar ik kom , mocht ik weer opruimen.
Ik schiet uit, mevrouw neemt haar bus abonnement en gaat naar brugge centrum om te gaan af koelen.
Ondertussen op de gewone fiets gesprongen, de electrische laten staan, es op karakter 20 km er af gereden.
Kletsnat als een paard (ja ik word oud, vroeger was dat een opwarmertje), thuis gekomen. Vrouwlief staat alweer te koken, huis is aan de kant, netjes zo hou ik er wel van
instant make up sex , en vanavond scream6 geboekt. Eind goed al goed.
Het leven zit soms raar in elkaar!
Klinkt eerder als een nieuwe datingappWat een ongelooflijke handige tool. Ik zocht hier al jaren naar voor bestanden uit de drone of GoPro snel in te korten.![]()
LosslessCut 3.53.0
Versie 3.53.0 van LosslessCut is uitgekomen. LosslessCut is een cross-platform en opensourceprogramma waarmee stukken uit video's kunnen worden geknipt. Dit doet het zonder dat de video's worden gedecodeerd en weer gecodeerd, dus het werkt snel en zonder verlies van kwaliteit. Het is ideaal om...tweakers.net

Direct ook geboekt voor volgende zomer, weekje Vogezen.Wanneer? Dan boek ik dan een huisje via airbnb in Aalst, tis met een zwembad enalIk heb de wondere wereld van airbnb gevonden. Had de gewoonte van booking.com te nemen, en vaste adressen (maar dat laatste is nu weggevallen door een overlijden)
Wat een keuze in vakantiehuisjes.Direct ook geboekt voor volgende zomer, weekje Vogezen.
De kok is wel wegWanneer? Dan boek ik dan een huisje via airbnb in Aalst, tis met een zwembad enal
Hier worden het ook de vogezen, maar dan met de tent.Ik heb de wondere wereld van airbnb gevonden. Had de gewoonte van booking.com te nemen, en vaste adressen (maar dat laatste is nu weggevallen door een overlijden)
Wat een keuze in vakantiehuisjes.Direct ook geboekt voor volgende zomer, weekje Vogezen.
Die kok kan wel zijn vriezer volgooien met gerechten. Dan moeten we gewoon maar opwarmenDe kok is wel weg
Blijft een geweldige streek met lekker eten.Hier worden het ook de vogezen, maar dan met de tent.
Ik geef je ten laatste in november een antwoord!Die kok kan wel zijn vriezer volgooien met gerechten. Dan moeten we gewoon maar opwarmen
Maar ik interpreteer dat je de boeking aanvaard.