Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar.(Voordeel van thuiswerken!)
Ik heb een oud wrak...Ik heb het er nog voor over om een oud wrak te kopen en het express te doen.
Ik ben een oud wrak. Ik stap sowieso in.Ik heb een oud wrak...
Rij je mee?
Ik ben ouder dan u, maar altijd welkom...Ik ben een oud wrak. Ik stap sowieso in.
Mwoa jongedame…Ik ben ouder dan u, maar altijd welkom...
3 rare mannen in een oud wrak die express een jongedame aanrijden.
Sjans dat @Str8_6 bij de politie werkt, leg da anders maar eens uit...

Geen idee wat ik grappiger moet vinden. Dat pakje of de honderden foute review foto's.Women's & Men's Clothing, Shop Online Fashion | SHEIN
From shoes to clothing, from sports equipment to accessories. All fashion inspiration & the latest trends can be found online at SHEINeur.shein.com
Zo mag je ook mee naar de schoolpoort wandelen.
"Makes your ass pop!!! I absolutely love this and it’s so comfy!"Geen idee wat ik grappiger moet vinden. Dat pakje of de honderden foute review foto's.
Ik ben fan!Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar.(Voordeel van thuiswerken!)

We zijn hem weer kwijt.Ik ben fan!![]()
Kwam me bekend voor. Goed dat je niet te zien wasAndere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.

Uw bijdrage zijn de foto's en filmkes voor haar instagram die ze in de aflevering tonen, zeker?Andere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.
fkes overuren knallen nu met frietjes en bicky's tis verdient. En straks vervoer naar huisGisteren gecheckt voor treinen. Ok er rijden er hier en daar.
Uiteraard vergeten om na mijn overstap te checken of die vijf minuten met de trein ook geen probleem zouden zijn. Wel dus... . Wordt een deftig stuk te voet of een kwartier bus en dan nog tien minuten te voet.![]()
.