Je glimlach van vandaag

cgKlImY.jpg

Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar. 😁 (Voordeel van thuiswerken!)

Zo mag je ook mee naar de schoolpoort wandelen.

Les deze namiddag, tweedekansonderwijs.
Les start om 13u. Docent neemt de aanwezigheden op om 13u15, dat document blijft open staan tot 13u45.
13u45, Docent: "Er zal nu niemand nog toekomen denk ik."
We zeggen als klas nog tegen elkaar, "die ene is toch altijd te laat". Docent zet deze afwezig.
Letterlijk 30sec. later, klop klop, natuurlijk die ene die altijd te laat komt.
Plat van het lachen als klas, die gast had niet door wat er gebeurde.
Die gast: "Ja sorry, ik probeer op tijd te komen".
Docent: "Ik heb ook geprobeerd je aanwezig te zetten, maar helaas".
Weer als klas kreupel van het lachen.

Heerlijke vakantie gehad.
Eerste keer all-in, had wat schrik me te vervelen maar de complete rust, het goede weer, eten, drinken, het entertainment daar,... hebben er allemaal voor gezorgd dat ik me geen moment verveeld heb.
Was echt top.

Op de terugweg ook zwaar geluk gehad:
Mijn band liep al een tijdje heel traag af (om de 2-3 weken wat bijpompen). Maar ik moest hem nog binnendoen na mijn verlof dus dacht te wachten tot erna.
De dag ervoor pomp ik bij en 's morgens bij vertrek richting Schiphol had ik nog maar 1.6 bar. Dus bijgepompt en vlot in Schiphol geraakt.
Daar aan de mannen van de parking uitgelegd dat ik mijn band dus bij terugkomst zou moeten bijpompen want dat die te plat ging zijn.
We komen rond 1u 's nachts aan, ik bel die parkingfirma.

Die nemen ons mee, hebben al mijn banden bijgepompt en de auto voorgereden (en die service voor 50 euro voor 8 dagen, heb ze 10 euro fooi gegeven).
Ineens in Lommel melding dat ik onder de 2 bar zat, nu dat is nog een halfuurtje dus was ok. Maar dan begon aan een versneld tempo de band leeg te lopen. Toen ik bij het eerste tankstation aankwam had ik nog 1.3 bar. Snel kunnen bijpompen en toch nog thuis geraakt rond 4u.
Les geleerd en sneller ermee naar de garage dus.

Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar. 😁 (Voordeel van thuiswerken!)
Ik ben fan! 👌

Andere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.

Andere glimlach: de aflevering van the greatest dancer gezien met mijn ex in en ik ben totaal niet te zien.
Zeer content vermits ik daar met tranen in mijn ogen zat me ne gigantische spot op mij en ne micro onder mijn neus.
Uw bijdrage zijn de foto's en filmkes voor haar instagram die ze in de aflevering tonen, zeker?

Gisteren gecheckt voor treinen. Ok er rijden er hier en daar.

Uiteraard vergeten om na mijn overstap te checken of die vijf minuten met de trein ook geen probleem zouden zijn. Wel dus... . Wordt een deftig stuk te voet of een kwartier bus en dan nog tien minuten te voet. :sop:
fkes overuren knallen nu met frietjes en bicky's tis verdient. En straks vervoer naar huis :love: .

Terug
Bovenaan