Bepaalde laptops starten niet op onder bepaalde temperaturen. Dit om geen vochtproblemen te krijgen.Lijkt me eerder een vochtprobleem dan een koudeprobleem
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaalde laptops starten niet op onder bepaalde temperaturen. Dit om geen vochtproblemen te krijgen.Lijkt me eerder een vochtprobleem dan een koudeprobleem
Bepaalde laptops starten niet op onder bepaalde temperaturen. Dit om geen vochtproblemen te krijgen.
(Voordeel van thuiswerken!)Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar.(Voordeel van thuiswerken!)
Je kan ook gewoon een dinopyjama aandoen, pret beleven met je kroost en de bus azijn in de kast laten voor die dag.Je kan ook gewoon nee tegen een kind zeggen hoor.
nah, azijn helpt tegen verkalking en op mijn leeftijd is dat nodigJe kan ook gewoon een dinopyjama aandoen, pret beleven met je kroost en de bus azijn in de kast laten voor die dag.
Aangezien het bij de glimlach van de dag staat, is het voor mij geen vervelende opgave.Je kan ook gewoon nee tegen een kind zeggen hoor.

Natuurlijk zal er dan net een idioot tegen u oprijden en dan sta je daar op een druk kruispunt in je dinopyjama het ongevalsformulier in te vullen bij keldertemperaturen.Je kan ook gewoon een dinopyjama aandoen, pret beleven met je kroost en de bus azijn in de kast laten voor die dag.
Natuurlijk zal er dan net een idioot tegen u oprijden en dan sta je daar op een druk kruispunt in je dinopyjama het ongevalsformulier in te vullen bij keldertemperaturen.
Dat durf ik nog niet zeggen.https://www.hln.be/nina/oei-ze-is-h...pants-look-is-de-nieuwste-modetrend~a578733b/
Op modevlak ziet 2023 er alvast veelbelovend uit.
Of tegengehouden worden door de flikken: politiecontrole, iets genomen? Alcohol? Drugs? We gaan dat toch eens testen...Natuurlijk zal er dan net een idioot tegen u oprijden en dan sta je daar op een druk kruispunt in je dinopyjama het ongevalsformulier in te vullen bij keldertemperaturen.

En het verschil met andere dagen is?Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar.(Voordeel van thuiswerken!)
Toepasselijk, 't is internationale dag van de vrouw.https://www.hln.be/nina/oei-ze-is-h...pants-look-is-de-nieuwste-modetrend~a578733b/
Op modevlak ziet 2023 er alvast veelbelovend uit.
De unisex versie bestaat al jaren, niet modegebonden.Toepasselijk, 't is internationale dag van de vrouw.
Ja, gelukkig zijn het blote benen.De realiteit zou minder rooskleurig zijn dan wat ze altijd in zulke stock images trachten voor te schotelen.![]()