Je glimlach van vandaag

Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar. 😁 (Voordeel van thuiswerken!)

Dochter is al gans de week enthousiast over pyjamadag vrijdag op school en haar dino-woodyexemplaar ligt al klaar!
Vanmorgen plots in de auto: "mama... Vrijdag voor pyjamadag... Dan moet jij toch ook jouw dinopyjama aan doen he?"
Bon, vrijdag mag ik dus in pyjama naar school rijden blijkbaar. 😁 (Voordeel van thuiswerken!)
giphy.gif

Je kan ook gewoon een dinopyjama aandoen, pret beleven met je kroost en de bus azijn in de kast laten voor die dag.
Natuurlijk zal er dan net een idioot tegen u oprijden en dan sta je daar op een druk kruispunt in je dinopyjama het ongevalsformulier in te vullen bij keldertemperaturen.

@Mulan
Veel sterkte meid. Als ik als Spiderman (thema was kind en ouder zelfde outfit) naar een carnavalsfeest MOEST (werd verplicht door die kleine stinkerd) dan gaat jou dat als dino ook wel lukken.
Vergeet vooral niet te glimlachen!!🦖🦖

🍵🐸

Natuurlijk zal er dan net een idioot tegen u oprijden en dan sta je daar op een druk kruispunt in je dinopyjama het ongevalsformulier in te vullen bij keldertemperaturen.
Of tegengehouden worden door de flikken: politiecontrole, iets genomen? Alcohol? Drugs? We gaan dat toch eens testen... :unsure:

Terug
Bovenaan