Je glimlach van vandaag

Ik wil mijn character aanmaken op hogwarts legacy met mijn voornaam en naam. In mijn achternaam zit een scheldwoord in het Engels, is het afgekeurd vanwege een woord dat niet mag gebruikt worden :laugh: .

Ik lig hier al dagen strijk mee. Context: Programma waarbij 10 komieken 6 uur lang samen in een kamer zitten zonder dat ze mogen lachen. Ze moeten dan acts opvoeren om de rest te doen lachen. Dat was tot aan dit filmpje nog niet echt gelukt. Jammer dat dit het enige echt grappige moment uit 6 afleveringen was.
Dien Bas is echt hilarisch, zeker in sluitschutters haha

voor degene van ons streek die het verstaan :laugh: Het nieuw zwembad in Aalst kan fris zijn.

Men konoinen doiven deer den draud 🤣 lang geleden dat ik die uitdrukking nog eens gehoord had 🤣

Edit: en het blijft doeme hangen. Ik moest al de originele tekst gaan opzoeken want het enige waar ik kon opkomen was: ik em et kaat. 🤣

Laatst bewerkt:
Ik wil mijn character aanmaken op hogwarts legacy met mijn voornaam en naam. In mijn achternaam zit een scheldwoord in het Engels, is het afgekeurd vanwege een woord dat niet mag gebruikt worden :laugh: .
Mijn oudste zoon zijn Nick was in het begin "Killertje88". Tot hij ergens (geen idee meer waar) een account wou aanmaken en dat steeds geweigerd werd.

"Kill/killer" was geen probleem, het was blijkbaar de "88". Want "Killertje808" mocht dan weer wel.

Achteraf toevallig ergens gelezen dat die 88 naar Hitler zou verwijzen. :unsure:

Deed mij aan @Tomski denken
1B5CBE38-4CBB-41D0-8D99-0148B46F177A.jpeg

Terug
Bovenaan