Je glimlach van vandaag

Eentje voor @Tonerider
1675944766963.png

De voorbije seizoenen met corona vergeten? Als je aan die leeftijd nog een avg van 30 ppg, 8,5 reb en 7 ast hebt dit seizoen dan is dat toch al van een andere orde.

Career stats:
Games 1410
PTS 27.2
TRB 7.5
AST7.3

Kareem heeft 1560 wedstrijden gespeeld om dat aantal punten te kunnen maken. Dus je comment slaat eigenlijk op niet veel.

Nooit gedacht dat ik ooit James ging verdedigen.
En KAJ had maar 1 driepunter gescoord op al die stats dacht ik gezien te hebben...

Plaatst het ook weer in een ander daglicht eh

Ik lig hier al dagen strijk mee. Context: Programma waarbij 10 komieken 6 uur lang samen in een kamer zitten zonder dat ze mogen lachen. Ze moeten dan acts opvoeren om de rest te doen lachen. Dat was tot aan dit filmpje nog niet echt gelukt. Jammer dat dit het enige echt grappige moment uit 6 afleveringen was.

Een re-enactment van de eerste "kill" van het meest geavanceerde gevechtsvliegtuig op de wereld: de F-22 Raptor. Een onwaarschijnlijk spannende dogfight met een Chinese weerballon. 32,4 miljard dollar aan research & development, 34,2 miljard dollar aan productie en 646 miljoen dollar aan MilCon (military construction) (bron). En dat allemaal voor dit ene culminatiepunt, dé grote vijand van de VS, de ultieme baddie: een Chinese weerballon. Nu kan die op pensioen.

Een re-enactment van de eerste "kill" van het meest geavanceerde gevechtsvliegtuig op de wereld: de F-22 Raptor. Een onwaarschijnlijk spannende dogfight met een Chinese weerballon. 32,4 miljard dollar aan research & development, 34,2 miljard dollar aan productie en 646 miljoen dollar aan MilCon (military construction) (bron). En dat allemaal voor dit ene culminatiepunt, dé grote vijand van de VS, de ultieme baddie: een Chinese weerballon. Nu kan die op pensioen.

Toch een machtig vliegtuig he, die F22 Raptor :)

Ik lig hier al dagen strijk mee. Context: Programma waarbij 10 komieken 6 uur lang samen in een kamer zitten zonder dat ze mogen lachen. Ze moeten dan acts opvoeren om de rest te doen lachen. Dat was tot aan dit filmpje nog niet echt gelukt. Jammer dat dit het enige echt grappige moment uit 6 afleveringen was.

Same :lol:

Ik wil mijn character aanmaken op hogwarts legacy met mijn voornaam en naam. In mijn achternaam zit een scheldwoord in het Engels, is het afgekeurd vanwege een woord dat niet mag gebruikt worden :lol: .

Drukke en lange werkdagen sinds begin januari, vanmiddag eindelijk wat overuren opnemen. :love: Boodschappen gedaan, huis proper, was steekt in.
Nu chillen, vervroegde apero en genieten van het weekend. :woohoo:

Terug
Bovenaan