Zo kunt ge toch alles beginnen te verbieden?88 = HH = Heil Hitler
Nog nooit gehoord van 88 = Hitler.
Dus niemand die in 88 geboren is mag nog zijn jaartal gebruiken in een nickname?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo kunt ge toch alles beginnen te verbieden?88 = HH = Heil Hitler
Het zal hoofdzakelijk te maken hebben in welke context je de hele tijd 88 gebruikt.Zo kunt ge toch alles beginnen te verbieden?
Dus niemand die in 88 geboren is mag nog zijn jaartal gebruiken in een nickname?
Neen, 88 is Heil Hitler. 18 is zo Adolf Hitler, en zo zullen er nog wel zijn. Ik had daar nu wel al van gehoord, en het leek me vrij algemeen geweten (op tinternet) dat bepaalde combinaties van tekens populair zijn bij o.a. neonazi's. Gewoon 1988 zal dat misschien oplossen? Lijkt me toch maar een klein probleem hoor.Zo kunt ge toch alles beginnen te verbieden?
Heb je het gratis online gezet of hebben ze gevraagd om het gratis te krijgen? Indien het eerste, gaat het hier gewoon om een transactie waarin jij krijgt wat je vraagt en zij het meenemen. Je zou ook bedankt kunnen zeggen omdat zij het willen meenemen en je het niet meer moet wegdoenGrote opruiming aan het doen, heb in BS wel wat kastjes enz te geef, heb deze week al veel weg gegeven via gift groepen sommige mensen komen het gewoon zonder schaamte ophalen zonder " bedank" ofzo

Ik zet het gratis en het zijn geen spullen die kapot zijn, deze week nog voetballen weggegeven aan een school in de buurt die mens was mij heel dankbaar achteraf nog bedanking gestuurd via FB.Heb je het gratis online gezet of hebben ze gevraagd om het gratis te krijgen? Indien het eerste, gaat het hier gewoon om een transactie waarin jij krijgt wat je vraagt en zij het meenemen. Je zou ook bedankt kunnen zeggen omdat zij het willen meenemen en je het niet meer moet wegdoen![]()
Wij hebben vorige maand een driezitter en twee tweezitters via weggeef op de kop kunnen tikken. Met de stoomreiniger over en ze zijn nog in perfecte staat. Toen hebben wij toch ook ‘merci dankuwel arigato etc’ gezegd.Heb je het gratis online gezet of hebben ze gevraagd om het gratis te krijgen? Indien het eerste, gaat het hier gewoon om een transactie waarin jij krijgt wat je vraagt en zij het meenemen. Je zou ook bedankt kunnen zeggen omdat zij het willen meenemen en je het niet meer moet wegdoen![]()
Dikke kater, noKinderen weg, restaurant geboekt, leuk feestje daarna. Yes![]()

Miljaar zijn nog te ziek
Ook €200 de vuilbak in, geen annulatie mogelijk. Mijn broer en zijn vriendin zijn content met een spontaan gratis nachtje Amsterdam![]()
Ik zou gewoon stoppen met leuke dingen plannen tot je goede karma weer is aangevuld.Dikke kater, no![]()

Dat Amsterdamverhaal is nog 'ok' uitgedraaid: hotel heeft de kamer nog kunnen verhuren dus hebben alsnog ons geld teruggekregen ondanks het zonder annulatie was. Ondertussen ook opnieuw geboekt daarIk zou gewoon stoppen met leuke dingen plannen tot je goede karma weer is aangevuld.![]()

MOHAA flashbackWaar ik spontaan aan denk bij het horen van 88:
![]()
FLAK gonna flak![]()