Je glimlach van vandaag

Zo kunt ge toch alles beginnen te verbieden?
Nog nooit gehoord van 88 = Hitler.
Dus niemand die in 88 geboren is mag nog zijn jaartal gebruiken in een nickname?
Neen, 88 is Heil Hitler. 18 is zo Adolf Hitler, en zo zullen er nog wel zijn. Ik had daar nu wel al van gehoord, en het leek me vrij algemeen geweten (op tinternet) dat bepaalde combinaties van tekens populair zijn bij o.a. neonazi's. Gewoon 1988 zal dat misschien oplossen? Lijkt me toch maar een klein probleem hoor.

Grote opruiming aan het doen, heb in BS wel wat kastjes enz te geef, heb deze week al veel weg gegeven via gift groepen sommige mensen komen het gewoon zonder schaamte ophalen zonder " bedank" ofzo

Grote opruiming aan het doen, heb in BS wel wat kastjes enz te geef, heb deze week al veel weg gegeven via gift groepen sommige mensen komen het gewoon zonder schaamte ophalen zonder " bedank" ofzo
Heb je het gratis online gezet of hebben ze gevraagd om het gratis te krijgen? Indien het eerste, gaat het hier gewoon om een transactie waarin jij krijgt wat je vraagt en zij het meenemen. Je zou ook bedankt kunnen zeggen omdat zij het willen meenemen en je het niet meer moet wegdoen 🤷‍♂️

Heb je het gratis online gezet of hebben ze gevraagd om het gratis te krijgen? Indien het eerste, gaat het hier gewoon om een transactie waarin jij krijgt wat je vraagt en zij het meenemen. Je zou ook bedankt kunnen zeggen omdat zij het willen meenemen en je het niet meer moet wegdoen 🤷‍♂️
Ik zet het gratis en het zijn geen spullen die kapot zijn, deze week nog voetballen weggegeven aan een school in de buurt die mens was mij heel dankbaar achteraf nog bedanking gestuurd via FB.
Kan het ook in 1 keer naar kringloop doen natuurlijk.

Wij hebben vorige maand een driezitter en twee tweezitters via weggeef op de kop kunnen tikken. Met de stoomreiniger over en ze zijn nog in perfecte staat. Toen hebben wij toch ook ‘merci dankuwel arigato etc’ gezegd.

Waar ik spontaan aan denk bij het horen van 88:

Flak18-36.jpg

FLAK gonna flak :unsure:

Oh boy. Daarstraks tijdens het wandelen passeerde er een pick-up type Dodge Ram met vanachter een sticker op 'one live, live it.'
:wtf:

Het kan eigenlijk in zoveel posts staan. Maar we hebben zware regens momenteel, exceptioneel veel al meer regen gevallen in 12u dan 48u in pepinster bij de ramp daar.

Maar gewoon leuk om mijn kinderen te zien spelen in de zware regens. Hopelijk wel niet teveel levens op het spel. Wat meer zuidelijk van ons is het wel een drama. Helft van Kruger gesloten en mensen worden uit de camps gehaald met helikopters.

Zie er niet naar uit dat de volgende dagen gaat stoppen met regenen. Wegen en bruggen op instorten of al weg geveegd

Edit: foto ter illustratie van mijn weg

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon stoppen met leuke dingen plannen tot je goede karma weer is aangevuld. 😶
Dat Amsterdamverhaal is nog 'ok' uitgedraaid: hotel heeft de kamer nog kunnen verhuren dus hebben alsnog ons geld teruggekregen ondanks het zonder annulatie was. Ondertussen ook opnieuw geboekt daar :)

Een glimlach of toch een ergernis omdat onze dochter al in bed lag. Bel gaat, pakje meneer. Een pakje dat ik normaal morgen zou verwachten. Maar goed, volgende keer zie ik wel wie er aan de deur is met de nieuwe deurbel. Toch weer een ergernis dan, gevraagd om het in een Amazon-verpakking te steken, niet gedaan. Nu goed, dat is voor een deurbel niet zo erg. Weer een glimlach.

Terug
Bovenaan