Pukkelpop dat met een afbetalingsplan komt. Een afbetalingsplan voor een festival.dat is toch niet meer serieus.
Om hun artiesten te betalen? Pukkelpop bijna failliet?
Of tickets dat je in schijven kan betalen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pukkelpop dat met een afbetalingsplan komt. Een afbetalingsplan voor een festival.dat is toch niet meer serieus.
zolang het vette schijven zijn, is het toepasselijk voor een festivalOm hun artiesten te betalen? Pukkelpop bijna failliet?
Of tickets dat je in schijven kan betalen?
De hele fuzz is trouwens ook overroepen. In een sport gaat het toch vooral om titels en niet om wie het meeste punten/doelpunten gemaakt heeft in een competitie. Dit is gewoon weer 2 of 3 punten van de 38.000 gemaakte punten. Qua "moment" vind ik dit niets voorstellen. Qua carriere natuurlijk wel, maar dat vier je hoofdzakelijk bij je pensioen.
Die heeft net een record dat al meer dan 30 jaar onaangeroerd is gebleven verbroken. En hij gaat nog enkele jaren doorgaan, dus wie weet waar hij eindigt. Dus zijn record zal hoogstwaarschijnlijk nog eens jaren blijven staan. Om nu te zeggen dat dit overroepen is is toch ook weer onnozel.De hele fuzz is trouwens ook overroepen. In een sport gaat het toch vooral om titels en niet om wie het meeste punten/doelpunten gemaakt heeft in een competitie. Dit is gewoon weer 2 of 3 punten van de 38.000 gemaakte punten. Qua "moment" vind ik dit niets voorstellen. Qua carriere natuurlijk wel, maar dat vier je hoofdzakelijk bij je pensioen.
En hoeveel jaar spelen ze al zoveel matchen als tegenwoordig?Die heeft net een record dat al meer dan 30 jaar onaangeroerd is gebleven verbroken. En hij gaat nog enkele jaren doorgaan, dus wie weet waar hij eindigt. Dus zijn record zal hoogstwaarschijnlijk nog eens jaren blijven staan. Om nu te zeggen dat dit overroepen is is toch ook weer onnozel.
Aangezien hij 150 "matchen" minder nodig gehad heeft om dat te bereiken is die vraag ook redelijk onnozel.En hoeveel jaar spelen ze al zoveel matchen als tegenwoordig?
Er zijn nog redenen genoeg om te stellen dat dit overroepen is als sporza hierover al bericht als "het sportmoment vh jaar". Quatsch. Dieper ga ik op je onnozele reactie niet in.
En hoeveel jaar spelen ze al zoveel matchen als tegenwoordig?
Er zijn nog redenen genoeg om te stellen dat dit overroepen is als sporza hierover al bericht als "het sportmoment vh jaar". Quatsch. Dieper ga ik op je onnozele reactie niet in.

Je kan gewoon geen spelers vergelijken over 75 jaar heen. Zoals die belachelijke discussie Pele vs messi. Sport verandert, teams en tactieken, competitieopzet en regels, begeleiding en blessurepreventie, voeding, etc etc.De voorbije seizoenen met corona vergeten? Als je aan die leeftijd nog een avg van 30 ppg, 8,5 reb en 7 ast hebt dit seizoen dan is dat toch al van een andere orde.
Career stats:
Games 1410
PTS 27.2
TRB 7.5
AST7.3
Kareem heeft 1560 wedstrijden gespeeld om dat aantal punten te kunnen maken. Dus je comment slaat eigenlijk op niet veel.
Nooit gedacht dat ik ooit James ging verdedigen.
Je kan gewoon geen spelers vergelijken over 75 jaar heen. Zoals die belachelijke discussie Pele vs messi. Sport verandert, teams en tactieken, competitieopzet en regels, begeleiding en blessurepreventie, voeding, etc etc.
Mooie statistiek maar geen sportmoment van het jaar. Of vind jij van wel?
PS. Jordan is idd de goat als je er dan toch 1 iemand moet uitkiezen.
"Voor mij steak tartare, enne goed gebakken hé"Vandaag door dit topic geleerd dat steak tartare geen steak met tartaar is.

Het probleem is dat een smartphone vanuit de tribunes geen memorabel beeld gaat opleveren. Die fotograaf staat in een véél betere positie om dat te doen en levert een iconisch beeld op. Ik begrijp ook niet waarom iedereen filmpjes ligt te maken van een concert met zijn smartphone in plaats van ervan te genieten. Het beeld en het geluid zijn, ook in 2023, belabberd en wordt al snel vergeten na een reel van enkele seconden op Instagram. Misschien komt dat nog wel eens terug in een "Weet je nog, x aantal jaar geleden?"-flashback, maar ik begrijp de meerwaarde niet om dat allemaal met de smartphone op te nemen. Foto's en filmpjes van je hond of je kind tot daar aan toe.![]()
Deze foto, nu al beroemd omdat mede nike oprichter centraal in beeld te zien is bij het behalen van LeBron James zijn record.
Daarin zie je het verschil tss de internet generatie en de old skool garde, die het moment echt beleven. Al moet ik wel toegeven dat dit een smartphone waardig moment is, ik zou eerder mijn ogen de kost geven...
Gewoon kunnen stoefen op sociale media dat ze "erbij" waren met een "unieke" (maar idd slechte) foto.Het probleem is dat een smartphone vanuit de tribunes geen memorabel beeld gaat opleveren. Die fotograaf staat in een véél betere positie om dat te doen en levert een iconisch beeld op. Ik begrijp ook niet waarom iedereen filmpjes ligt te maken van een concert met zijn smartphone in plaats van ervan te genieten. Het beeld en het geluid zijn, ook in 2023, belabberd en wordt al snel vergeten na een reel van enkele seconden op Instagram. Misschien komt dat nog wel eens terug in een "Weet je nog, x aantal jaar geleden?"-flashback, maar ik begrijp de meerwaarde niet om dat allemaal met de smartphone op te nemen. Foto's en filmpjes van je hond of je kind tot daar aan toe.
Tja kijk, dat is de "kijk eens waar ik nu ben" generatie. Als je dan toch echt een mooi beeld wilt, dan wacht je op deze foto zelf of een aftermovie/youtube clip van je artiest. Dat is altijd zuiverder van beeld en geluid.Het probleem is dat een smartphone vanuit de tribunes geen memorabel beeld gaat opleveren. Die fotograaf staat in een véél betere positie om dat te doen en levert een iconisch beeld op. Ik begrijp ook niet waarom iedereen filmpjes ligt te maken van een concert met zijn smartphone in plaats van ervan te genieten. Het beeld en het geluid zijn, ook in 2023, belabberd en wordt al snel vergeten na een reel van enkele seconden op Instagram. Misschien komt dat nog wel eens terug in een "Weet je nog, x aantal jaar geleden?"-flashback, maar ik begrijp de meerwaarde niet om dat allemaal met de smartphone op te nemen. Foto's en filmpjes van je hond of je kind tot daar aan toe.
"Voor mij steak tartare, enne goed gebakken hé"![]()