taste like summer
Active member
Nog altijd overheid? Straf dat je dat nieuws dan tussen kerst en nieuw krijgtWat een week.
Net de bevestiging ontvangen dat ik mag beginnen op een nieuwe job![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog altijd overheid? Straf dat je dat nieuws dan tussen kerst en nieuw krijgtWat een week.
Net de bevestiging ontvangen dat ik mag beginnen op een nieuwe job![]()

Inderdaad nog steeds overheid.Nog altijd overheid? Straf dat je dat nieuws dan tussen kerst en nieuw krijgt![]()

Gisteren ook goed mee kunnen lachenTot enkele dagen geleden wist ik niet wie Andrew Tate was. Dan las ik het nieuws over zijn tweet naar Greta Thunberg. Die tweet vertelde al genoeg dat hij een idioot op Trump-niveau zat. Dan zag ik de repliek van Thunberg met een massieve burn.
Dat beviel hem duidelijk niet en probeerde terug te sneren (op een volledig niet-geslaagde manier). Beste van al, door dat te doen heeft hij blijkbaar in een foto zijn locatie (Roemenie) weggegeven en hij is vandaag opgepakt geweest door de politie.
Zo jezelf in de put boren door een ego om een twittergevecht met een vrouw (hij heeft een middeleeuwse visie over vrouwen) proberen te winnen. Hij verdient zeker een Darwin-award. Al dat gaf me een superdikke glimlach. Karma is sweet.

En wat zijn uw lievelingskoffiekoeken? 't Is maar dat @Strijkijzer dat op een volgende Fotomeeting weet mee te brengen.m'n liefste die m'n lievelingskofiekoeken heeft gekocht voor ontbijt terwijl zij moet gaan werken en ik in mijne luie nest lag.
Daar zou ik het heel moeilijk mee hebben, ik ben dat nu zo gewend.Inderdaad nog steeds overheid.
Het negatieve is inderdaad dat dit wil zeggen geen standaard verlof tussen kerst en nieuwjaar![]()
Maar gefeliciteerd!Tot enkele dagen geleden wist ik niet wie Andrew Tate was. Dan las ik het nieuws over zijn tweet naar Greta Thunberg. Die tweet vertelde al genoeg dat hij een idioot op Trump-niveau zat. Dan zag ik de repliek van Thunberg met een massieve burn.
Dat beviel hem duidelijk niet en probeerde terug te sneren (op een volledig niet-geslaagde manier). Beste van al, door dat te doen heeft hij blijkbaar in een foto zijn locatie (Roemenie) weggegeven en hij is vandaag opgepakt geweest door de politie.
Zo jezelf in de put boren door een ego om een twittergevecht met een vrouw (hij heeft een middeleeuwse visie over vrouwen) proberen te winnen. Hij verdient zeker een Darwin-award. Al dat gaf me een superdikke glimlach. Karma is sweet.

Nen appelflap en zo ne vierkante met pudding en poedersuikerEn wat zijn uw lievelingskoffiekoeken? 't Is maar dat @Strijkijzer dat op een volgende Fotomeeting weet mee te brengen.
Spijtige is dat die zijn 'credibility' bij zijn idiote fans nu alleen maar toeneemt waarschijnlijk.Zou blijkbaar gevonden zijn door een pizzadoos op 1 van zijn foto's in een reply op de smalldick post van greta.
Vanmorgen nieuwe tweet van haar:
This is what happens when you don't recycle your pizza boxes
Bosslevel +1000![]()
Uhhhjuhhjuh.
Steve Harvey![]()
Geen rip in peace meer?Dat de topictitel van GOAT of all times Pele aangepast is.
Een vrouw naar mijn hart, die andere twee toch een pak minderNen appelflap en zo ne vierkante met pudding en poedersuiker
Van mij zijn't pecankoeken
@Strijkijzer take notes

helaba, 't is een vrouw naar mijn hart. zoekt uzelf een anderEen vrouw naar mijn hart, die andere twee toch een pak minder![]()
Hij zegt dat ik goede smaak heb en gij niet, dus misschien moet ik mij beledigd voelen?helaba, 't is een vrouw naar mijn hart. zoekt uzelf een ander
![]()

Geen oordeel op jullie persoonlijk, alleen de voorkeur voor koffiekoekenHij zegt dat ik goede smaak heb en gij niet, dus misschien moet ik mij beledigd voelen?
Glimlach: opt gemakske opt werk vandaag, mijn werkdruk hangt af van mijn collega's en die hebben er ook niet veel zin in![]()