Je glimlach van vandaag

Tot enkele dagen geleden wist ik niet wie Andrew Tate was. Dan las ik het nieuws over zijn tweet naar Greta Thunberg. Die tweet vertelde al genoeg dat hij een idioot op Trump-niveau zat. Dan zag ik de repliek van Thunberg met een massieve burn.

Dat beviel hem duidelijk niet en probeerde terug te sneren (op een volledig niet-geslaagde manier). Beste van al, door dat te doen heeft hij blijkbaar in een foto zijn locatie (Roemenie) weggegeven en hij is vandaag opgepakt geweest door de politie.

Zo jezelf in de put boren door een ego om een twittergevecht met een vrouw (hij heeft een middeleeuwse visie over vrouwen) proberen te winnen. Hij verdient zeker een Darwin-award. Al dat gaf me een superdikke glimlach. Karma is sweet.

Tot enkele dagen geleden wist ik niet wie Andrew Tate was. Dan las ik het nieuws over zijn tweet naar Greta Thunberg. Die tweet vertelde al genoeg dat hij een idioot op Trump-niveau zat. Dan zag ik de repliek van Thunberg met een massieve burn.

Dat beviel hem duidelijk niet en probeerde terug te sneren (op een volledig niet-geslaagde manier). Beste van al, door dat te doen heeft hij blijkbaar in een foto zijn locatie (Roemenie) weggegeven en hij is vandaag opgepakt geweest door de politie.

Zo jezelf in de put boren door een ego om een twittergevecht met een vrouw (hij heeft een middeleeuwse visie over vrouwen) proberen te winnen. Hij verdient zeker een Darwin-award. Al dat gaf me een superdikke glimlach. Karma is sweet.
Gisteren ook goed mee kunnen lachen :D
Wat een zielig "alpha male". Als het klopt dat het voor mensensmokkel is, dan mogen ze hem gerust daar in een Roemeense gegevanis houden.

Zou blijkbaar gevonden zijn door een pizzadoos op 1 van zijn foto's in een reply op de smalldick post van greta.

Vanmorgen nieuwe tweet van haar:

This is what happens when you don't recycle your pizza boxes

Bosslevel +1000 :lol:

Zou blijkbaar gevonden zijn door een pizzadoos op 1 van zijn foto's in een reply op de smalldick post van greta.

Vanmorgen nieuwe tweet van haar:

This is what happens when you don't recycle your pizza boxes

Bosslevel +1000 :laugh:
Spijtige is dat die zijn 'credibility' bij zijn idiote fans nu alleen maar toeneemt waarschijnlijk.

Zit in een whatsappgroepke met de voetbalvrienden en er zat daar ook een kerel, moet mijn leeftijd zijn (28j), en die kwam enkele maanden geleden af met Andrew Tate gezever. Kwam uit op hevige discussies. Eén van de vrienden is psycholoog als beroep en ging in discussie met die idioot die zei dat depressie niet echt is want Andrew Tate beweert dat.

Hij vond Putin ook wel een goede kerel en ie was ook anti-vaccin. Altijd een schone overlap met dat soort volk.

Kerel is intussen uit de groep getrapt.

Laatst bewerkt:
Een vrouw naar mijn hart, die andere twee toch een pak minder :thinking:
helaba, 't is een vrouw naar mijn hart. zoekt uzelf een ander

challenge-duel.gif

Terug
Bovenaan