Je glimlach van vandaag

Het ondernemen zit toch in mijn bloed. Vandaag een deal afgesloten met een groot drankenhandelaar. 24 palleten aan SPA water opgekocht. 0,15 euro per fles van 50 cl. Een smak geld neergelegd, maar ik kan het wel doorverkopen in mijn wijde omgeving, met een mooie marge, en iets goedkoper dan in de supermarkt. Kortom een mooie kerstcadeau.

Wat mij nu bezig houdt. Handelaar koopt op bij spadel. Die heeft ook een marge gemaakt op mij. Spadel heeft ook winst moeten maken. Ervan uitgaan dat elke partij verdubbeld, dan moet dit op 0,03 cent uitkomen.

:rofl:

Hoe slaagt ge er nu in om na 5 dagen zonder water zonder propere boeken te zitten.

Hoe slaagt ge er nu in om na 5 dagen zonder water zonder propere boeken te zitten.
+ Voor die keer eens naar een wassalon rijden is nu ook niet het grote probleem lijkt me.

Net mijn klein mannen in bed gekregen dankzij de Norad Santa tracking app. Hij toonde de sint kerstman op weg van Oostenrijk over Duitsland richting België.. oh oh als jullie niet in bed liggen vliegt ie mss wel voorbij.
Nog nooit zo rap zien klaarmaken voor het slapen gaan :laugh:

Kan die vent niet alle dagen werken? :laugh:

Laatst bewerkt:

Als ge uw handen niet kunt wassen, hebt ge rap een vingerafdruk he

Een hoera maar ook beetje een ergernis. Kerstavond die voorbij gevlogen is, was heel leuk met de familie en begon dan nog eens 3u eerder dan andere jaren. Maar ook beetje triest omdat het al voorbij is en ik verder niks meer te doen heb en bang ben dat ik me kut ga voelen komende week 😅

Laatste dagen is een weg in ons reservaat volledig onder gelopen met water door de regen. Zo half varen met uw wagen (water staat tot aan de rust van een suv) is altijd wel leuk. Het is ongeveer een 50M. Maar deze ochtend nog leuker want zaten er nu plots 4 hippos. Exhr wel een ander gevoel in het wster op 2m aftstand en op quasi dezelfde hoogte.

2. 41 graden, mijn nu ah klaarmaken voor een santa pool party bij vrienden. Dus eigenlijk gewoon de rest van de dag lam drinken op een band in het water.

dode_pikachu_v3_6701_a9e12de7d975243043d13b96f86ce7f9_2000.png

Net mijn klein mannen in bed gekregen dankzij de Norad Santa tracking app. Hij toonde de sint op weg van Oostenrijk over Duitsland richting België.. oh oh als jullie niet in bed liggen vliegt ie mss wel voorbij.
Nog nooit zo rap zien klaarmaken voor het slapen gaan :laugh:

Kan die vent niet alle dagen werken? :laugh:
Hij doet toch al overuren/dagen/weken?
Hier komt die 6 december (als ik braaf ben geweest!).

Seizoen 1, de afleveringen met Guy Vansande hebben ze wel terug gewist.
Ah daarom dat er een paar vershwunden waren, al is het niet enkel in seizoen 1 dat dat voorkomt.

Ik vind nu niet dat ze zoiets moeten doen... Maar bon, nog altijd een bom afleveringen die je kan herbekijken. En die paar die er verdwenen zijn, zijn het mij niet waard om dat te gaan kopen of moeten te beginnen met schijfjes.

Ah daarom dat er een paar vershwunden waren, al is het niet enkel in seizoen 1 dat dat voorkomt.

Ik vind nu niet dat ze zoiets moeten doen... Maar bon, nog altijd een bom afleveringen die je kan herbekijken. En die paar die er verdwenen zijn, zijn het mij niet waard om dat te gaan kopen of moeten te beginnen met schijfjes.
Ik heb ze ooit eens bekeken toen die er nog wel opstonden en had toen nog gezegd oei die hebben ze nog niet gecheckt want Guy zit er nog in... ik keek vorige week nog eens een aflevering en zag dat er bij S1 2 weg waren, net die.

Op de valreep van dit jaar mag ik toch nog heuglijk nieuws brengen.

O0kc2eE.jpeg

De dokter zei na de echo dat er zeker nog een dessertje bijkan vanavond. Aan de linkerkant.

Fijne feesten iedereen.

Op de valreep van dit jaar mag ik toch nog heuglijk nieuws brengen.

O0kc2eE.jpeg

De dokter zei na de echo dat er zeker nog een dessertje bijkan vanavond. Aan de linkerkant.

Fijne feesten iedereen.
de dokter heeft gelijk gezien deze echo, het zou zowaar uw laatste kerst kunnen zijn.

De kerstboom vliegt in brand. Eerste reactie : "wacht, FF Menne cocktail pakken he" :p

Terug
Bovenaan